بسیج با چهل سال ولایتمداری در برابر استکبار ایستاده است/ نگرانی از نفوذ فکری در عرصه شخصیت‌ها
بسیج با چهل سال ولایتمداری در برابر استکبار ایستاده است/ نگرانی از نفوذ فکری در عرصه شخصیت‌ها
کارشناس ارشد مسائل سیاسی گفت: یکی از برکات پنهان انقلاب اسلامی این است که امروز جمهوری اسلامی در منطقه در اوج قدرت بوده و تمامی برنامه‌های آمریکا توسط جمهوری اسلامی خنثی می‌شود.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، هم‌زمان با ۵ آذرماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفان، اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان سرخس در قالب همایش «شکوه مقاومت» در مسجد امام رضا علیه‌السلام این شهرستان برگزار شد.

بسیج با چهل سال ولایتمداری در برابر استکبار ایستاده است

امام‌جمعه سرخس در این همایش با تأکید بر اینکه یکی از شاخصه‌های مهم بسیج ولایتمداری است، اظهار کرد: کسانی امروز می‌توانند دم از اطاعت بزنند، که اهل محبت و اطاعت به خدا و ولی او باشند.

حجت‌الاسلام محمد بختیاری تصریح کرد: بسیج در هشت سال دفاع مقدس و در دوران بعدازآن نشان داد که با اشاره ولایت، آمادگی ورود به هر عرصه و میدانی را دارد.

وی با بیان اینکه بسیج و تفکر بسیجی با چهل سال ولایتمداری در برابر تمامی استکبار ایستاده است، خاطرنشان کرد: بسیجیان اصل و اساس اطاعتشان بر تعبد است.

اغتشاشگران دشمن ملت و کشور ایران هستند

امام‌جمعه سرخس بیان داشت: امروز بسیج در عرصه محرومیت‌زدایی پیشتاز است و اگر مردم ما گرفتار بحرانی شوند، بسیج و بسیجیان برای یاری‌رساندن در خط مقدم هستند.

حجت‌الاسلام بختیاری با تأکید بر اینکه جهاد در عرصه‌های مختلف از شاخصه‌های مهم بسیج است، گفت: این تعبیر قرآن است که هر کسی از اطاعت خدا و رسول خدا و جانشینان او شانه خالی کند، این فرد غافل است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اغتشاشگران دشمن ملت و کشور ایران هستند، اظهار داشت: امروز رهبر معظم انقلاب به‌عنوان دیدبان انقلاب در افقی بالاتر از ما دیدبانی می‌کنند و در فتنه اخیر هم شاهد بودیم که چه طور توطئه دشمن را خنثی کردند.

ایران امروز مرکز ژئوپلیتیک جهان است

در ادامه این مراسم سعید تشکری زاده، کارشناس ارشد مسائل سیاسی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب به سه چالش مهم اشاره کردند که هر سه این چالش نشان می‌دهد، جمهوری اسلامی امروز در اوج قدرت است.

سخنران ویژه همایش ۵ آذر سرخس افزود: زمانی اسرائیلی‌ها این آرزو را داشتند که در مرزهای ما باشند، اما امروز ما در مرزهای اسرائیل حضور داریم.

تشکری زاده عنوان کرد: یکی از برکات پنهان انقلاب اسلامی این است که امروز جمهوری اسلامی در منطقه در اوج قدرت بوده و تمامی برنامه‌های آمریکا توسط جمهوری اسلامی خنثی می‌شود.

این کارشناس ارشد مسائل سیاسی تصریح کرد: کارشناسان بزرگ جهان به این واقعیت اذعان دارند که ایران امروز مرکز ژئوپلیتیک جهان است.

پیشرفت اعجاب‌آور ایران در پدافند هوایی موجب نگرانی شدید آمریکا شده است

وی بیان کرد: جمهوری اسلامی زمانی در دوران دفاع مقدس به دنبال سلاح‌های ابتدایی برای دفاع از کشور بود و هیچ کشوری سلاح در اختیار ما قرار نداد، اما امروز سلاح‌های پیشرفته ایران به دست جبهه مقاومت رسیده است، همچنان که انصارالله یمن با پهپادهایش معادله جنگ را تغییر داد.

تشکری زاده اظهار داشت: توانستیم پیشرفته‌ترین پهپاد دشمن را در ارتفاع ۵۲ هزارپایی بزنیم که سایت اسپوتنیک روسیه اذعان کرد ایران سلاح فوق افسانه‌ای دارد.

این کارشناس ارشد سیاسی با تأکید بر اینکه امروز پیشرفت اعجاب‌آور ایران در پدافند هوایی نگرانی شدیدی را برای آمریکا ایجاد کرده است، افزود: آمریکا می‌داند اگر دست به حمله نظامی علیه جمهوری اسلامی بزند، شاهد اتفاقات پشیمان کننده‌ای خواهد بود که در اولین گام این پاسخ قطعاً اسرائیل از سوی حزب‌الله موشک‌باران می‌شود.

وی بیان کرد: امروز آمریکا به این نتیجه رسیده که نه‌تنها با اروپایی‌ها بلکه با ائتلاف‌هایی که در دنیا شکل می‌دهد هم نمی‌تواند جمهوری اسلامی را متوقف کند.

خشونت بسیار بالا، شعار حداقلی و تخریب حداکثری از ویژگی‌های فتنه ۹۸ بود

تشکری زاده با اشاره به اینکه امید آمریکا برای توقف ایران رو آوردن به جنگ اقتصادی، نفوذ فکری و ضربه از درون است، بیان داشت: به تعبیر مقام معظم رهبری اگر نارسایی‌های داخلی اصلاح شود، توطئه عوامل بیرونی شکست می‌خورد.

این کارشناس ارشد مسائل سیاسی در ادامه با اشاره به فتنه اخیر دشمن علیه جمهوری اسلامی تصریح کرد: خشونت بسیار بالا، شعار حداقلی و تخریب حداکثری از ویژگی‌های فتنه آبان ۹۸ بود.

وی در پایان با تأکید بر اینکه امروز نفوذ فکری در دو عرصه شخصیت‌ها و مردمی مایه نگرانی است، خاطرنشان کرد: یکی از آسیب‌های انقلاب اسلامی ریزش شخصیت‌ها بوده است که اگر انقلاب اسلامی خودش را در این عرصه نیز بیمه بکند، می‌تواند زمینه ظهور را فراهم کند.

انتهای پیام/