خدمات صادقانه باعث اعتماد دوباره مردم به شما شد/ حضور مردم در انتخابات تیری بر قلب ترامپ و دشمنان اسلام بود
خدمات صادقانه باعث اعتماد دوباره مردم به شما شد/ حضور مردم در انتخابات تیری بر قلب ترامپ و دشمنان اسلام بود
مولوی پارسا خطاب به منتخب مردم سرخس در مجلس یازدهم گفت: خدمات صادقانه شما باعث شد که مردم بار دیگر شما را به‌عنوان نماینده خود انتخاب کنند و این عامل افتخار و سربلندی برای مردم و امید به توسعه حوزه انتخابیه است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، سید احسان قاضی‌زاده هاشمی، منتخب مردم سرخس در مجلس یازدهم با مولوی سید عبدالعزیز پارسا امام‌جمعه اهل سنت سرخس، جمعی از علما و مردم سرخس دیدار و گفتگو کرد.

امام‌جمعه اهل سنت سرخس در این دیدار از حضور مردم سرخس در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره خبرگان رهبری قدردانی و انتخاب سید احسان قاضی‌زاده هاشمی را به نمایندگی مردم شهرستان سرخس در مجلس شورای اسلامی تبریک گفت.

وی خطاب به نماینده مردم سرخس در مجلس اظهار کرد: شما امتحان خود را در دوره قبلی دادید و گام‌های بلندی را در عرصه توسعه و عمران و آبادانی در حوزه انتخابیه خودتان برداشتید.

مولوی پارسا بیان کرد: اخوت و وحدت همان‌طور که از بدو انقلاب عامل پیروزی ملت ایران شد، در جنگ تحمیلی هم این وحدت و اخوت عامل پیروزی بر رژیم بعثی شد و در همه توطئه‌های گوناگون استکبار هم، وحدت امت اسلامی عامل خنثی‌سازی توطئه‌ها شده است.

امام‌جمعه اهل سنت سرخس خاطرنشان کرد: در انتخابات اخیر هم همان‌طور که مقام معظم رهبری تأکید داشتند که ملت پای صندوق‌های رأی حضور گسترده‌ای داشته باشند و امید دشمنان اسلام را به یأس تبدیل کنند، همه به‌فرمان رهبری لبیک گفتند و با وحدت و اخوت پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کردند و این وحدت و حضور گسترده مردم تیری بر قلب ترامپ و دشمنان اسلام است.

وی تصریح کرد: مردم سرخس با درایت وحدت خود را حفظ کردند و با شوق و علاقه‌ای که به‌نظام و کشور داشتند کنار هم قرار گرفتند و نشان دادند که با همان دلگرمی اول انقلاب پای نظام و پشتیبان رهبری هستند.

مولوی پارسا یادآور شد: بنده بارها در نماز جمعه تذکر دادم که باید در انتخابات فراقومی، فرا طایفه‌ای و فرامذهبی عمل بشود و مردم رأی خود را به کسی بدهند که آگاه و توانمند باشد که این هم در حوزه انتخابیه ما عملی شد.

امام‌جمعه اهل سنت سرخس خطاب به منتخب مردم سرخس در مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: خدمات صادقانه شما باعث شد که مردم بار دیگر شما را به‌عنوان نماینده خود انتخاب کنند و این عامل افتخار و سربلندی برای مردم و امید به توسعه منطقه‌ حوزه انتخابیه است.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : نسیم سرخس