خبرهای جدید از «خندوانه» نوروزی
خبرهای جدید از «خندوانه» نوروزی
برنامه تلویزیونی خندوانه برای نوروز با تدارک بخش های ویژه و غافلگیر کننده برای مخاطبان تلویزیون روی آنتن شبکه نسیم می رود.
به گزارش نسیم سرخس، در گزارش زیر به بخش های تدارک دیده شده برای ویژه برنامه های نوروزی خندوانه از جمله مسابقه لباهنگ و حضور عروسک های جدید در این برنامه می پردازیم.
برنامه تلویزیونی “خندوانه” برای نوروز با تدارک بخش های ویژه و غافلگیر کننده برای مخاطبان تلویزیون روی آنتن شبکه نسیم می رود.
در ویژه برنامه های نوروزی “خندوانه” قرار است مسابقه لباهنگ با حضور بازیگرانی که قطعه هایی را لب خوانی می کنند و همچنین حضور چند خواننده روی آنتن برود البته در این قسمت نسبت به سال گذشته تفاوت هایی را شاهد خواهیم بود.
در “خندوانه” نوروزی سال ۱۳۹۶ همچنین عروسک های جدیدی که رامبد جوان از مدت ها قبل وعده حضور آن ها را در خندوانه داده بود رونمایی می شوند.
به طور یقین حضور عروسک ها در برنامه با گذشت زمان این موضوع را به اثبات می رساند که آیا عروسک های جدید جایگزین خوبی برای عروسک دوست داشتنی “جناب خان” خواهند بود یا تنها نقش یک مسکن را برای یک دوره زمانی بازی می کنند؟!
در ویژه برنامه نوروزی رامبد جوان ،‌ تعدادی عروسک که تمامی آن ها با یکدیگر برادر هستند در “خندوانه” حاضر می شوند.
محمدرضا علیمردانی صدا پیشه دیرین دیرین، هادی کاظمی بازیگر نقش نظام دو برره در سریال “شب های برره” ، هومن حاجی عبدالهی صدا پیشه عروسک پنگول در برنامه “رنگین کمان” و مجید آقا کریمی دوبلور قرار است به جای عروسک های جدید صحبت کند.
مخاطبان برنامه “خندوانه” همچنین می توانند در ویژه برنامه نوروزی این اثر شامل حضور کمدین های مختلف و تنوعی قابل توجه در این بخش باشند.
خندوانه
قرارداد برنامه تلویزیونی “خندوانه” با شبکه نسیم تا پایان تابستان سال ۱۳۹۶ زمان دارد و باید دید آیا رامبد جوان پس از پایان این زمان بندی باز هم برای ساخت سری جدید این برنامه تلاش می کند یا خیر.
همچنین باید دید عروسک های نوروزی “خندوانه” تا چه اندازه می توانند رضایت مخاطبان را به دست آورند تا بنا به درخواست آن ها حضورشان زمان بیشتری از نوروز را بطلبد.
منبع: میزان
انتهای پیام/