حمایت دستگاه قضا از «تولید» در تمامی استان‌ها امتداد داشته باشد
حمایت دستگاه قضا از «تولید» در تمامی استان‌ها امتداد داشته باشد
حجت‌الاسلام سیستانی گفت: حمایت دستگاه قضایی از تولید باید در تمامی استان‌ها به‌ویژه در خراسان رضوی امتداد داشته باشد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام علیرضا سیستانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با تبریک هفته قوه قضاییه و شهادت آیت‌الله بهشتی سیدالشهدای انقلاب اسلامی اظهار کرد: از آیت‌الله رئیسی و همکارانشان در این قوه که خدمات بسیار ارزشمندی داشتند و دارند، تقدیر می‌کنیم.

امام‌جمعه موقت سرخس با اشاره اینکه مردم‌داری، انقلابی گری و مبارزه جدی با فساد باید سرلوحه اقدامات دستگاه قضایی باشد، افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری دستگاه قضایی کشور باید به جایگاهی برسد که هر فرد مظلومی احساس کند با رجوع به این دستگاه می‌تواند حق خود را بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: شاهد ورود جدی رئیس دستگاه قضا در رفع مشکلات تولید، کارخانه‌ها و کارگران هستیم که بازگشایی صدها واحد تولیدی را  نیز به همراه داشته است.

حجت‌الاسلام سیستانی اضافه کرد: حمایت دستگاه قضایی از تولید باید در تمامی استان‌ها به‌ویژه در خراسان رضوی امتداد داشته باشد.

خطیب نماز جمعه سرخس با تأکید بر اینکه قوه قضاییه به‌عنوان وجدان بیدار جامعه باید مأمن و پناهگاه محرومان و مستضعفان باشد، تصریح کرد: مبارزه با مفسدان در درون دستگاه قضا مردم را امیدوار و موجب تقویت اعتماد عمومی جامعه شده است.

امام‌جمعه موقت سرخس در ادامه با بیان اینکه شاهد فروپاشی ایالات «متفرقه» آمریکا هستیم، گفت: این نوید را مقام معظم رهبری پیش‌ازاین داده بودند.

وی در پایان با تأکید بر اینکه قطعاً بهای خون شهدا، نابودی آمریکا و ایادی او است، عنوان کرد: بسیاری از ایالات آمریکا اعلام استقلال کردند و شاهد افول موریانه وار آمریکا هستیم.

انتهای پیام/