حماسه ۹ دی صیانت از تفکر عاشورایی بود/ نظام اسلامی در حال عبور از فتنه‌ها است
حماسه ۹ دی صیانت از تفکر عاشورایی بود/ نظام اسلامی در حال عبور از فتنه‌ها است
فرمانده سپاه سرخس با تأکید بر اینکه نظام اسلامی در حال عبور از فتنه‌ها است، گفت: حماسه نهم دی‌ماه در راستای صیانت از تفکر عاشورایی و حسینی شکل گرفت.

عیسی صفری در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با تأکید بر اینکه فتنه ۸۸ از سال ۸۴ توسط دشمن برنامه‌ریزی‌شده بود، اظهار کرد: بمباران رسانه‌ای دشمن از سال ۸۴ همراه با سناریوی از پیش تعیین شده برای ایجاد فتنه در کشور آغاز شد و در سال ۸۸ با اسم رمز تقلب در انتخابات این کوه یخی آشکار شد.

 

فرمانده سپاه سرخس بابیان اینکه دشمن در فتنه ۸۸ به دنبال درگیری و برپایی یک شورش داخلی بزرگ بود، افزود: فتنه ۸۸ در واقع یک اعتراض اجتماعی نبود، بلکه یک توطئه آمریکایی برای براندازی نظام اسلامی بود و هیچ ارتباطی به انتخابات نداشت.

 

وی به نقش ولایت‌فقیه در مدیریت فتنه ۸۸ اشاره و تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب با درایت فتنه را مدیریت کردند و با حفظ جریان غیر پیروز اجازه ندادند که مرزهای جمهوریت شکسته شود.

 

صفری اظهار داشت: تأکید مقام معظم رهبری در فتنه ۸۸ با وجود هشدار به سران فتنه و فتنه گران مبنی بر اینکه این جریان یک توطئه است، جذب حداکثری و دفع حداقلی بود.

 

فرمانده سپاه سرخس با تأکید بر اینکه خسارت‌های فتنه ۸۸ از جنگ تحمیلی بیشتر بود، بیان داشت: فتنه ۸۸ هم خسارت‌های فراوان مادی داشت و هم از لحاظ معنوی، ساحت انقلاب اسلامی را در عرصه بین‌الملل خدشه‌دار کرد.

 

وی عنوان کرد: اقدامات فتنه گران در فتنه ۸۸ موجب شد تا تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی تشدید شود و شدت تحریم‌های امروز نیز به دلیل ظرفیت منفی بود که فتنه گران در سال ۸۸ ایجاد کردند.

 

صفری با اشاره به اینکه سران فتنه پس از ۲۰ ماه وارد حصر شدند، تصریح کرد: نظام اسلامی در فتنه ۸۸ به سران فتنه فرصت‌های زیادی داد، اما نه‌تنها ابراز پشیمانی نکردند بلکه به دنبال توطئه‌های دیگر بودند.

 

فرمانده سپاه سرخس در ادامه به حماسه ۹ دی اشاره کرد و افزود: حماسه نهم دی‌ماه در حقیقت حرکت متکی بر ایمان و اراده الهی ملت ایران بود که موجب شکست فتنه آمریکایی شد.

 

وی اظهار داشت: حماسه نهم دی‌ماه در راستای صیانت از تفکر عاشورایی و حسینی شکل گرفت، بنابراین ضمن زنده نگه‌داشتن این یوم‌الله، ابعاد مختلف این حماسه باید برای مردم تبیین شود.

 

صفری با تأکید بر اینکه نظام اسلامی در حال عبور از فتنه‌ها است، بیان کرد: با تبعیت از ولایت‌فقیه، شناخت توطئه‌ها و وحدت و انسجام ملی می‌توانیم از پیچ تاریخی که امروز با آن روبرو هستیم، عبور کنیم.

انتهای پیام/