حضور پالایشگاه گاز سرخس در نمایشگاه کازان روسیه
حضور پالایشگاه گاز سرخس در نمایشگاه کازان روسیه
باهدف معرفی محصول کود گوگرد بنتونیتی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد سرخس در بازارهای جهانی، کارشناسان این مجتمع گازی در نمایشگاه کازان روسیه شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، استاندار خراسان رضوی در حاشیه بازدید از این نمایشگاه اظهار کرد: مسیر توسعه همکاری‌ها بین جمهوری اسلامی ایران و کشور روسیه فراهم است و ما بر آنیم تا با برقراری پرواز مستقیم بین مشهد – کازان به توسعه مبادلات بازرگانی بین جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه کمک کنیم.

 

علی‌رضا رشیدیان با تأکید بر توانمندی‌های صنعتی و تولیدی دو طرف، سطح فعلی مبادلات بازرگانی را قابل ارتقا دانست و از حمایت جدی دولت‌های دو کشور در این مسیر خبر داد.

 

وی تصریح کرد: عزم استان خراسان رضوی برای توسعه مناسبات و مبادلات تجاری و اقتصادی با روسیه جدی است.

 

استاندار خراسان رضوی بیان داشت: این استان ظرفیت‌های صادراتی ارزشمندی در حوزه‌های مختلف ازجمله کشاورزی، صنعتی و معدنی دارد که می‌تواند زمینه گسترش روابط و مناسبات باشد.

 

شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد سرخس با توجه به اهداف استراتژیک خود در این نمایشگاه اختصاصی به ارائه محصول کود گوگرد بنتونیتی پرداخت و با توجه به گشایش بازارهای جدید این محصول در سطح جهانی و ارزش‌افزوده بالای آن به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین تولیدکنندگان در سطح منطقه حضور پیدا کرد.

 

کارشناسان شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد در این نمایشگاه با مدیران دولتی و تجار کشور تاتارستان در زمینه معرفی محصول کود گوگرد بنتونیتی تبادل‌نظر کردند و همچنین با تجار داخلی بحث و تبادل‌نظر شد.

 

در نمایشگاه مذکور که در فضایی به مساحت هزار و ۳۰۰ مترمربع برگزار شد، شرکت‌های ایرانی به معرفی محصولات خود پرداختند.

انتهای پیام/