حضور به هنگام بسیج در صحنه‌های انقلاب و دفع فتنه‌ها/ تشکیل بسیج برای مبارزه با استکبار جهانی و عدم تبعیت از دشمن بود/ ۱۲۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در سرخس اجرا می‌شود
حضور به هنگام بسیج در صحنه‌های انقلاب و دفع فتنه‌ها/ تشکیل بسیج برای مبارزه با استکبار جهانی و عدم تبعیت از دشمن بود/ ۱۲۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در سرخس اجرا می‌شود
فرمانده سپاه سرخس گفت: بصیرت، تبعیت از ولایت‌فقیه، اخلاص و روحیه شهادت‌طلبی، حضور به هنگام درصحنه‌های انقلاب و دفع فتنه‌ها از بسیج نیروی عظیمی ساخته که بقا و تداوم انقلاب اسلامی را تضمین کرده است.

سرهنگ سید مرتضی شارعی مقدم در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با تبریک هفته بسیج گفت: همان‌گونه که آیه جهاد کبیر در مکه نازل شد و قبل از شروع غزوات و جنگ‌های پیامبر مکرم اسلام در مدینه با دشمنان بود، بسیج هم قبل از آغاز جنگ تحمیلی تشکیل و هدف آن مصداق جهاد کبیر و عدم تبعیت از دشمن بود.

 

فرمانده سپاه سرخس افزود: سازمان‌دهی نیروهای وفادار به انقلاب در قالب بسیج برای مبارزه با استکبار جهانی و عدم تبعیت در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی از دشمن بود.

 

وی خاطرنشان کرد: امروز بسیج افتخار دارد پس از سپری شدن ایام دفاع مقدس که با عظیم‌ترین نیروی سازمان‌دهی شده فاتحانه جنگ را به پایان رساند و توطئه‌های داخلی را خنثی کرد، در عرصه جهاد علمی، علوم هسته‌ای، سلول‌های بنیادی و نانو، عرصه‌های دفاعی، موشکی و راداری، عرصه اقتصادی خدمت‌رسانی به محرومان و پروژه‌های عظیم راه‌سازی و صنعتی در اوج بودن و طراوت خود را حفظ کند.

 

شارعی مقدم در ادامه به ویژگی‌های بسیج و بسیجیان اشاره و تصریح کرد: داشتن بصیرت، تبعیت از ولایت‌فقیه، اخلاص و روحیه شهادت‌طلبی، حضور به هنگام درصحنه‌های انقلاب و دفع فتنه‌ها از بسیج نیروی عظیمی ساخته که بقا و تداوم انقلاب اسلامی را تضمین کرده است.

 

فرمانده سپاه سرخس اظهار داشت: امروز مسئولان به‌جای مجذوب شدن به چیزهای بی‌ارزشی مثل آمریکا، باید توجه ویژه‌ای به ظرفیت‌های نیروی مردمی بسیج داشته باشند و راه برون‌رفت از مشکلات کشور را اجرای فرمایشات رهبر معظم انقلاب و اعمال تفکر بسیجی در عرصه‌های اقتصادی و اقتصاد مقاومتی بدانند.

 

وی ادامه داد: بسیجیان ما باید ازآنچه مقام معظم رهبری آفت بسیج خواندند، یعنی کبر و غرور و جذب زرق‌وبرق و زخارف دنیا شدن دوری کرده و روحیه انقلابی خود را حفظ کنند.

 

شارعی مقدم بیان داشت: امروز بسیجیان ما بایستی با روشنگری و تبیین سخنان امام روح‌الله و رهبر معظم انقلاب در باب خودسازی و دشمن‌شناسی، مقابله با تهاجم فرهنگی، توجه به فضای مجازی، سبک زندگی اسلامی و ورود به عرصه اقتصاد مقاومتی تلاش کرده و با حضور در برنامه‌های بسیج، یاد رشادت‌های بسیجیان در عرصه‌های مختلف را گرامی بدارند.

 

فرمانده سپاه سرخس در ادامه با اشاره به اجرای ۱۲۰ عنوان برنامه در هفته بسیج شهرستان سرخس خاطرنشان کرد: افتتاح سالن ورزشی ۹ دی و ساختمانی در حوزه خاتم‌الانبیاء (ص)، غبارروبی مزار شهدا و برگزاری یادواره‌های شهدا با عنوان آبروی محله، اجرای اردوهای جهادی در حوزه خاتم‌الانبیاء (ص)، همایش مشترک ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه‌ها، میقات الصالحین اعضای حلقه‌های صالحین و برگزاری مسابقات ورزشی بومی و محلی از مهم‌ترین برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان است.

 

وی با اشاره به تقارن هفته بسیج با ایام اربعین حسینی و دهه آخر ماه صفر عنوان کرد: بسیجیان شهرستان سرخس همگام با مردم ولایتمدار این شهرستان در پیاده‌روی آخر ماه صفر به سمت حرم مطهر رضوی شرکت می‌کنند.

 

شارعی مقدم تصریح کرد: همچنین امنیت کاروان‌های پیاده شهرستان در محل‌های استقرار شبانه توسط بسیجیان و گردان امام حسین علیه‌السلام تأمین می‌شود.

انتهای پیام/