حضور آمریکا در منطقه دو سر باخت است
حضور آمریکا در منطقه دو سر باخت است
حجت‌الاسلام بختیاری با اشاره به حضور آمریکایی‌ها در منطقه گفت: آمریکا در مسیری دو سر باخت در منطقه قرار دارد؛ چه برود و چه در منطقه بماند، شکست را خواهد پذیرفت.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با اشاره به هفته دفاع مقدس اظهار کرد: هدف جنگ افروزان در جنگ تحمیلی از بین بردن انقلاب اسلامی بود.

امام‌جمعه سرخس افزود: انقلاب اسلامی دست آمریکا و ستمگران را از این سرزمین قطع کرد، به همین دلیل به‌وسیله جنگ می‌خواستند از انقلاب ما انتقام بگیرند.

وی با اشاره به دلایل ناکامی دشمنان در دوران جنگ تحمیلی، بیان کرد: علت کلیدی ناکام شدن دشمنان در جنگ تحمیلی مدیریت ولی‌فقیه زمان حضرت امام خمینی (ره) به‌عنوان یک فرمانده آسمانی بود؛ رزمندگان ما از کلام امام امت روحیه و نور می‌گرفتند.

حجت‌الاسلام بختیاری به دستاوردهای دفاع مقدس اشاره و خاطرنشان کرد: دستاورد بزرگی که دفاع مقدس برای ما داشت پیروزی ایران اسلامی و به زانو درآمدن استکبار بود.

خطیب نماز جمعه سرخس تصریح کرد: امروز کسی نمی‌تواند پیروزی ملت ایران را در جنگ هشت‌ساله انکار کند؛ ملت ایران در جنگ هشت‌ساله نشان داد که ابرقدرت‌ها با تمام قدرتشان هم نمی‌توانند غلطی بکنند.

امام‌جمعه سرخس عنوان کرد: امروز یکی از برکات پیروزی در دفاع مقدس، ایجاد حلقه‌های مقاومت در منطقه است؛ دفاع مقدس روحیه مقاومت را به منطقه و ملت‌های آزادی‌خواه جهان صادر کرد.

حجت‌الاسلام بختیاری ادامه داد: امروز حتی در شهرهای آمریکا تصویر سردار سلیمانی را مردم در دستشان می‌گیرند و در کنار کاخ سفید ندای انقلاب اسلامی به گوش می‌رسد.

وی بیان کرد: بهترین مدل حضور مردمی را در دفاع مقدس شاهد بودیم؛ همه ملت ایران به شکلی در جنگ هشت‌ساله حضور داشتند.

امام‌جمعه سرخس خاطرنشان کرد: مدافعان حرم که جوانان مؤمن، معتقد و انقلابی هستند، خروجی سرمایه دوران دفاع مقدس هستند.

حجت‌الاسلام بختیاری با اشاره به حضور آمریکایی‌ها در منطقه گفت: آمریکا در مسیری دو سر باخت در منطقه قرار دارد؛ چه برود و چه در منطقه بماند، شکست را خواهد پذیرفت.

خطیب نماز جمعه سرخس در پایان تصریح کرد: امروز آمریکا و اروپا در مهار جمهوری اسلامی ایران با هم وحدت دارند، بنابراین در ارتباط با آن‌ها و عمل به تعهدات باید مسئولان ما هوشیار باشند.

انتهای پیام/