حسن نوری‌زاده، سرپرست فرمانداری سرخس شد
حسن نوری‌زاده، سرپرست فرمانداری سرخس شد
حسن نوری‌زاده در حکمی از سوی استاندار خراسان رضوی به عنوان سرپرست فرمانداری سرخس منصوب شد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حسن نوری‌زاده در حکمی از سوی استاندار خراسان رضوی به عنوان سرپرست فرمانداری سرخس منصوب شد.

حجت‌الاسلام محمد بختیاری، امام جمعه سرخس در مراسم تکریم و معارفه فرماندار سرخس که عصر امروز در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: دولتی که با توکل به خدا و باورهای دینی سر کار بیاید و حفظ ارزش‌های دینی سرلوحه کار آن باشد، قطعا آن دولت نیز بهترین خدمات را خواهد داشت.

امام جمعه سرخس بیان کرد: حل برخی مشکلات زمان می‌برد زیرا مشکلات، مشکلاتی عمیق است.

راه برای توسعه سرخس باز شده است

وی با اشاره به سفر رئیس جمهور به شهرستان سرخس ببان کرد: من از طرف مردم ولایی شهرستان سرخس از رئیس جمهور تشکر می‌کنم که حضور ایشان منشاء خیر و برکت شد.

حجت‌الاسلام بختیاری عنوان کرد: هر چه برای مردم خدمت شود کم است چون مردم ولی‌نعمتان ما هستند.

امام جمعه سرخس افزود: تلاش مسئولان باید برای این باشد که مشکلات شهرستان سرخس که بارها و بارها بیان شده، حل شود؛ زیرساخت‌های خوبی در سرخس ایجاد شده و راه برای توسعه سرخس باز شده است.

مسئولان کاری کنند تا مردم به این نظام مقدس دلگرم باشند

امام جمعه اهل سنت سرخس نیز در این جلسه بیان کرد: دشمنان تلاش دارند مردم را از نظام اسلامی مایوس کنند اما از آنجایی که ما همه مدیون نظام مقدس اسلامی هستیم باید مسئولان کاری کنند تا مردم به این نظام مقدس دلگرم باشند.

مولوی احمد پارسا افزود: امیدواریم فرماندار جدید در راه پیشرفت شهرستان سرخس و رفع تبعیض‌ها و برقراری عدالت گام‌های موثری بردارد.

ساخت مخزن ذخیره‌سازی گاز شوریجهD با حجم سرمایه‌گذاری بیش از ۶۱۱ میلیون یورو

سیداحسان قاضی زاده هاشمی، نماینده سرخس در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با اشاره به سفر دولت به خراسان رضوی، گفت: تنها شهرستانی که رئیس جمهور به آن سفر کردند شهرستان سرخس بود که در آن آغاز ساخت مخزن ذخیره‌سازی گاز شوریجه D با حجم سرمایه‌گذاری بیش از ۶۱۱ میلیون یورو انجام شد.

قاضی‌زاده هاشمی بیان کرد: سرمایه‌گذاری این پروژه توسط مپنا انجام می‌شود و در مرحله ساخت ۷۰۰ نفر و در مرحله استفاده حدود ۲۰۰ نفر اشتغال در این پروژه ایجاد می‌شود.

وی اظهار کرد: بیش از دو برابر ترانزیت ریلی در سال ۱۴۰۰ داشتیم و با توجه به سرمایه‌گذاری راه‌آهن در خطوط راه‌آهن با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان، باعث رشد بیشتر میزان ترانزیت می‌شود.

نماینده سرخس در مجلس شورای اسلامی به مصوبات سفر رئیس جمهور به سرخس اشاره و عنوان کرد: یک هفتم جمع پروژه‌های مصوب سفر رئیس جمهور در خراسان رضوی مربوط به حوزه انتخابیه سرخس، فریمان، احمدآباد و رضویه است.

قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به تفکیک لایحه منطقه آزاد سرخس از مناطق دوغارون و مازندارن، گفت: این موضوع در هفته دوم اسفند سال‌گذشته انجام شد و به زودی در مجلس مطرح می‌شود و امیدواریم با رفع ایرادات شورای نگهبان شاهد تصویب آن در مجلس و شورای نگهبان باشیم.

وی گفت: بحث انتصاب فرماندار سرخس باید خیلی زودتر انجام می‌شد اما با توجه به حساسیت‌هایی که وجود داشت کمی روند کار طول کشید.

نماینده سرخس در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: آقای نوری‌زاده اولین فرماندار بومی سرخس هستند و امیدواریم پیگیری کننده حل مسائل و مشکلات مردم باشند و پروژه‌های بر زمین مانده هر چه سریع‌تر به سرانجام برسند، گازرسانی به ۲۸ روستای باقی‌مانده نیز هر چه سریعتر انجام شود؛ دستگاه پیش برنده با سازمان‌های تحت مدیریتش فرمانداری است که می‌تواند حل مشکلات را پیگیری کند.

استعدادی‌های انسانی و منابع خدادادی بزرگترین غنیمتی است که سرخس دارد

هادی طباطبایی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی نیز در این جلسه با شاخص‌های کارگزاران نظام اسلامی، گفت: مردم‌داری، روحیه جهادی و پاک‌دستی باید جزو ویژگی‌های کارگزاران در نظام اسلامی باشند.

هادی طباطبایی افزود: فرصت خدمت امروز به دست ما است که به سرعت از دست می‌رود و بزرگترین عبادت، خدمت به مردم است که با از بین بردن نظام‌های بروکراسی که مردم در آن گم شدند قابل انجام شدن است.

وی گفت: دولت سیزدهم با هدف کمک به مردم و استفاده از نخبگان و حاکم شدن ما می‌توانیم و حاکم شدن عزت در صحنه بین‌المللی تشکیل شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: تلاش ما این است که مدیران در استان بر اساس همین شاخص‌ها انتخاب شوند و دارای روحیه مردمی، جهادی، دست پاکی باشند.

طباطبایی بیان کرد: استعدادی‌های انسانی و منابع خدادی بزرگترین غنیمتی است که این شهرستان دارد و در کنار آن وجود آستان قدس رضوی نیز ظرفیتی است که باید از آن به خوبی استفاده شود.

تصویب اعتبار ۶۰۰ میلیارد تومانی برای جاده سرخس/ هیئت دولت ۱۶ مصوبه برای سرخس داشت

فرماندار سابق سرخس نیز در این جلسه گفت: در طول دوره مسئولیتم، ارتقاء ارتباطات دولت و آستان قدس رضوی را دنبال می‌کردیم، در حوزه اقتصادی و اشتغال ایجاد کارخانه‌های گوگردی، کاشی، سنگ و ایجاد کارگاه‌های کوچک اشتغال‌زایی انجام شد.

محمدرضا رجبی‌مقدم بیان کرد: با فعال کردن بخش‌های مختلف مسئولیت‌های اجتماعی نفت و گاز و آستان قدس رضوی اقدامات خوبی در بخش‌های مختلف سرخس انجام شد.

وی بیان کرد: هیئت دولت در سفر خود به خراسان رضوی ۱۶ مصوبه برای سرخس داشتند که یک مورد آن تصویب اعتبار ۶۰۰ میلیارد تومانی برای جاده سرخس است.

حسن نوری‌زاده، سرپرست جدید فرمانداری سرخس نیز در این جلسه گفت: موضوعات اقتصادی، پیوست اجتماعی آن‌ها باید تشریح شود و برای رفع مشکلات مردم شبانه‌روز تلاش می‌کنیم.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم، حسن نوری‌زاده به عنوان سرپرست فرمانداری سرخس معارفه و از خدمات محمدرضا رجبی‌مقدم در طول دوره خدمت تقدیر شد.

انتهای پیام/