حساب برادران عزیز اهل سنت با اهانت‌کنندگان به اهل بیت جدا است
حساب برادران عزیز اهل سنت با اهانت‌کنندگان به اهل بیت جدا است
حجت‌الاسلام بختیاری گفت: برادران عزیز اهل سنت احترام به اهل بیت علیهم‌السلام را برای خود فرض می‌دانند و اگر عده‌ای سخیف به اهل بیت علیهم‌السلام اهانت می‌کنند، حسابشان با اهل سنت جدا است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با تاکید بر اینکه برادران عزیز اهل سنت احترام به اهل بیت علیهم‌السلام را برای خود فرض می‌دانند، اظهار کرد: اگر عده‌ای سخیف به اهل بیت علیهم‌السلام اهانت می‌کنند، حسابشان با اهل سنت جدا است.

امام جمعه سرخس تصریح کرد: برادران و علمای گرامی اهل سنت، نسبت به اظهارات سخیف شخصی که اخیرا به اهل بیت علیهم‌السلام اهانت کرد، واکنش نشان دادند و این اهانت را محکوم کردند.

حجت‌الاسلام بختیاری بیان کرد: ضمن محکوم کردن این اظهارات سخیف، به همگان توصیه می‌کنیم در دام و نقشه تفرقه صهیونیست‌ها نیفتند؛ صهیونیست‌ها برای ادامه حیات دست به تفرقه شیعه و سنی می‌زنند.

وی عنوان کرد: دستگاه قضایی باید جلوی تفرقه افکنان بین شیعه و سنی را بگیرد و با این شخص که موجب ناراحتی مسلمانان شد، برحورد لازم را داشته باشد.

امام جمعه سرخس با بیان اینکه دشمن به دنبال تقدس‌زدایی از دین و ائمه معصومین علیهم‌السلام است، افزود: دشمنان هرگاه نتوانستند از این راه به اهداف خودشان برسند، دست به ترور شخصیت زدند.

حجت‌الاسلام بختیاری در ادامه به ۲۷ آذر سالروز وحدت حوزه و دانشگاه اشاره و بیان کرد: بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی فرمودند، بزرگ‌ترین ضربه، تفرقه بین حوزه و دانشگاه بود.

وی ادامه داد: سلطه‌گران برای اینکه بر عرصه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و اقتصادی سلطه داشته باشند، به دین در دانشگاه‌ها ضربه می‌زنند؛ یک مسئول بی دین که از دانشگاه‌ بی دین سر کار آمده، به کشور ضربه وارد می‌کند.

خطیب نماز جمعه سرخس تصریح کرد: در کنار بی دین کردن دانشگاه‌ها، دشمن به دنبال آن است تا حوزه‌ها را هم از انقلابی‌گری تهی کند؛ وحدت حوزه و دانشگاه می‌تواند کشور را به فلاح برساند.

امام جمعه سرخس با اشاره به نزدیک شدن به فصل سرما و وضعیت خطرناک جاده سرخس- مشهد تاکید کرد: در فصل زمستان که جاده سرخس- مشهد برای رفت و آمد خطرناک می‌شود، از پایانه ریلی می‌خواهیم تا اگر واگنی نیاز است به قطار مسافری سرخس اضافه کند، تا رفت و آمد مردم در فصل زمستان به آسانی انجام شود.

انتهای پیام/