حرکتی در کشور به دنبال تطهیر رژیم فاسد پهلوی است/ سازش‌کار و محافظه‌کار زیر پرچم انقلاب جایی ندارد
حرکتی در کشور به دنبال تطهیر رژیم فاسد پهلوی است/ سازش‌کار و محافظه‌کار زیر پرچم انقلاب جایی ندارد
سردار غفورپور خطر نفوذ را تهدیدی جدی برای انقلاب اسلامی دانست و گفت: حرکتی در کشور با ابزار نفوذ شروع شده که به دنبال تطهیر رژیم مملو از فساد و فحشا پهلوی است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، سردار مجتبی غفورپور صبح امروز (چهارشنبه) در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه سرخس که در فرهنگسرای بزرگ امام رضا (ع) این شهرستان برگزار شد، گفت: شهدای مدافع حرم فضای ایران اسلامی را در این ظلمت مادی منور کردند.

 

جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) افزود: جای‌جای ایران اسلامی به فضای ملکوتی هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت آقا علی بن موسی‌الرضا (ع) معطر شده و شهرستان سرخس نیز در یک فضای رضوی قرار دارد.

 

وی با تبریک ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی تصریح کرد: انقلاب اسلامی حکومت ۲ هزار و ۵۰۰ ساله استبداد و استکبار را سرنگون کرد و امروز آثار و برکات آن در تمامی جهان و به‌خصوص منطقه غرب آسیا بروز و ظهور کرده است.

 

سردار غفورپور بیان داشت: امروز ندای انقلاب اسلامی در سواحل مدیترانه و دریای سرخ در هم‌جواری کشورهای اروپایی و حتی آمریکا شنیده می‌شود و این به خاطر حقانیت نظام اسلامی است.

 

امروز دشمنان از تفکر انقلابی ما هراس دارند

جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) با تأکید بر اینکه امروز دشمنان از تفکر انقلابی ما هراس دارند، افزود: تفکر انقلابی امروز جای خودش را در جهان باز کرده است و مصداق بارز آن قضایایی است که در سوریه اتفاق می‌افتد که تمامی کشورهای استعماری صاحب زر و زور پشت سر تکفیری‌ها جمع شدند تا اسلام خشن، بی‌رحم و تقلبی را در بخشی از منطقه در مقابل اسلام انقلابی قرار دهند اما تفکر انقلابی جریان حلب را رقم زد.

 

وی مأموریت اصلی داعش را اسلام هراسی دانست و تصریح کرد: تفکر داعشی و تکفیری چون از اصالت راه برخوردار نیست، روبه‌زوال است، همچنان که در حلب کاری که استکبار ۵ سال برای آن سرمایه‌گذاری کرده بود باروحیه و تفکر انقلابی جمعی از برادران شیعه و سنی خنثی شد.

 

سردار غفورپور اذعان کرد: اگر جریان مقاومت و انقلابی درراه هدف خودش استقامت کند به نتیجه می‌رسد و شرط آن باور عمیق به وعده‌های الهی است.

 

مذاکره با دشمنی که با اصل نظام ما دشمنی می‌کند نتیجه ثمربخشی ندارد

جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) بابیان اینکه مذاکره با دشمنی که با اصل نظام ما دشمنی می‌کند نتیجه ثمربخشی ندارد، ادامه داد: پس از ۳۰ سال اگر وضعیت ایران اسلامی را با مصر مقایسه کنیم، مصری که نوکر آمریکا و اسرائیل بود، ایران ما امروز ماهواره می‌فرستد و موشک‌های ما قلب رژیم صهیونیستی را تهدید می‌کند اما مصر روزبه‌روز ذلیل‌تر و ضعیف‌تر می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی پیشرفت‌های غیرقابل‌باوری به برکت خون شهدا داشته است، عنوان کرد: اگر عزت و اقتدار برای کشورمان می‌خواهیم، راهش استقامت درراه اهداف انقلاب اسلامی است.

 

سردار غفورپور در ادامه خطر نفوذ را تهدیدی جدی برای انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: دشمن در نفوذ معادلاتی را طراحی می‌کند که نتیجه بگیرد تا کی باید با آمریکا سر جنگ داشته باشیم.

 

سازش‌کار و محافظه‌کار زیر پرچم انقلاب جایی ندارد

جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) راه مقابله بانفوذ را حرکت انقلابی و تفکر انقلابی عنوان کرد و اظهار داشت: امروز بحث انقلابی و غیرانقلابی مطرح است و هرکسی که زیر پرچم انقلاب باشد، انقلابی است و کسی که واداده و اهل سازش و محافظه‌کاری باشد از زیر پرچم انقلاب خارج است.

 

وی افزود: هرجایی که انقلابی عمل کردیم پیروز شدیم و هر جا اهل سازش با دشمن شدیم نتیجه آن را دیدیم.

 

سردار غفورپور اظهار داشت: حرکتی در کشور با ابزار نفوذ شروع شده که به دنبال تطهیر رژیم مملو از فساد و فحشا پهلوی بوده و دست نفوذ به جوان امروزی القا می‌کند که شرایط در رژیم گذشته بهتر بوده است.

 

جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را داشتن نیروهای متعهد و فداکار دانست و خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی‌های منطقه سرخس حضور وحدت‌آفرین برادران اهل سنت در کنار برادران شیعه است.

انتهای پیام/