جوانان سرخسی از طرح نهضت ملی مسکن محروم شدند
جوانان سرخسی از طرح نهضت ملی مسکن محروم شدند
ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن چند وقتی است شروع شده اما در مرحله‌ انتخاب شهر محل درخواست ساخت مسکن نامی از شهر سرخس نیست و فقط نام شهر مزداوند از شهرستان سرخس به چشم می‌خورد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن چند وقتی است شروع شده اما در مرحله‌ انتخاب شهر محل درخواست ساخت مسکن همانگونه که در فیلم نیز بررسی شده، نامی از شهر سرخس نیست و فقط نام شهر مزداوند از شهرستان سرخس به چشم می‌خورد.

با این شرایط دولت فعلا برنامه‌ای برای ساخت مسکن در شهر سرخس ندارد و این یعنی جوانان شهر سرخس فعلا نباید امیدی به ساخت مسکن توسط دولت داشته باشند.

یکی از دلایل اصلی برای نبودن نام شهر سرخس در لیست شهرهای درخواستی می‌تواند این باشد که دولت در شهر سرخس زمین ندارد و زمین‌های سرخس موقوفه آستان قدس رضوی است.

انتظار می‌رود مسئولان شهرستان سرخس به خصوص فرماندار، نماینده مجلس و امام جمعه این موضوع را به صورت ویژه پیگیری کنند تا سرخسی که اکثر اوقات از طرح‌های کشوری بی‌نصیب بوده این بار از این طرح مهم بی‌نصیب نماند و آستان قدس رضوی و دولت با همکاری یکدیگر این امکان را برای متقاضیان در شهر سرخس نیز فراهم کنند.

انتهای پیام/ع