جهادگران بسیجی خراسان رضوی در میدان مقابله با کرونا
جهادگران بسیجی خراسان رضوی در میدان مقابله با کرونا
جهادگران بسیجی خراسان رضوی این بار و برای مقابله با ویروس منحوس کرونا پا در عرصه خدمت‌رسانی گذاشته‌اند؛ تولید وسایل حفاظتی پزشکی تا آموزش‌های حضوری و غیرحضوری ازجمله فعالیت‌های جهادگران بسیجی این استان برای مقابله با بیماری کرونا است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، جهادگران بسیجی خراسان رضوی این بار و برای مقابله با ویروس منحوس کرونا پا در عرصه خدمت‌رسانی گذاشته‌اند.

گروه جهادی صراط الحمید بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد به نمایندگی از سایر گروه‌های جهادی استان و ستاد مقابله با بحران بسیج سازندگی کشور در سطح شهر مشهد مقدس این روزها در کنار پزشکان، پیراپزشکان و پرستاران در خط مقدم مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا است.

سید سعید مهدی زاده نماینده گروه جهادی صراط الحمید بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در گفتگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: گروه جهادی صراط الحمید بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد به نمایندگی از ستاد مقابله با بحران بسیج سازندگی کشور در خراسان رضوی مشغول فعالیت‌های جهادی برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا است.

وی با تأکید بر اینکه این گروه جهادی هم‌اکنون در سه حوزه و در قالب سه گروه برای پیشگیری و مقابله با کرونا در سطح شهر مشهد فعالیت می‌کند، افزود: بخش اول اقدامات غیر حضور است که ۲۰۰ نفر از طریق سامانه «۴۰۳۰» با نرم‌افزاری که در گوشی تلفن همراهشان در اختیار دارند، پاسخگوی سؤالات مردم در این رابطه هستند.

نماینده گروه جهادی صراط الحمید بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطرنشان کرد: گروه دوم به‌صورت حضوری و در سه پایگاه سلامت «حجاب»، «میدان ده دی» و «ترمینال» کار آموزش به مردم را برای پیشگیری و مقابله با کرونا بر عهده دارند.

مهدی زاده به تشریح اقدامات گروه سوم پرداخت و عنوان کرد: این گروه در بخش تولید وسایل حفاظتی پزشکی مرتبط با نیاز بیمارستان‌ها در مقابله با بیماری کرونا فعالیت می‌کند.

وی اضافه کرد: بسیج دانشجویی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی هم‌اکنون در حال تولید «شیلد محافظ» است؛ همچنین بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی تولید «گان» و در نهایت بسیج داروسازی در حال تولید مواد ضدعفونی‌کننده برای استفاده در بیمارستان‌های خط مقدم مقابله با کرونا هستند.

انتهای پیام/