جنایات آل خلیفه نشانه ناتوانی آن‌ها در مقابل ایستادگی مردم بحرین است/ خون‌های پاک جوانان مظلوم بحرین درخت عزت و پیروزی را آبیاری می‌کند
جنایات آل خلیفه نشانه ناتوانی آن‌ها در مقابل ایستادگی مردم بحرین است/ خون‌های پاک جوانان مظلوم بحرین درخت عزت و پیروزی را آبیاری می‌کند
در پی جنایت اخیر آل خلیفه در بحرین و اعدام سه تن از جوانان مظلوم و بی‌گناه، نماینده مقام معظم رهبری در کشور عراق با صدور پیامی با محکوم کردن این جنایت با مردم مظلوم و بیدار بحرینی ابراز همدردی کرد.

به گزارش نسیم سرخس، در پی جنایت اخیر آل خلیفه در بحرین و اعدام سه تن از جوانان مظلوم و بی‌گناه، آیت‌الله سید مجتبی حسینی نماینده مقام معظم رهبری در کشور عراق و نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی با محکوم کردن این جنایت با مردم مظلوم و بیدار بحرینی ابراز همدردی کردند.

 

متن این پیام به شرح ذیل است:

 

سلام و درود بر مردم استوار و شهیدپرور بحرینی؛ اینجانب با ابراز همدردی این مصیبت و کرامت را تسلیت و تبریک عرض می‌کنم.

 

هیئت حاکم بحرین بعدازاینکه در خاموش کردن شعله انتفاضه بر ضد استبداد و ظلم عاجز ماند و از بسیاری  مردم مظلوم بحرینی سلب تابعیت و تظاهرات و حرکت‌های مسالمت‌آمیز مردم را سرکوب کرد، دست به جنایتی بزرگ زد و آن اعدام زندانیان بی‌گناه و مظلوم به بهانه‌های واهی بود درحالی‌که این تهمت‌ها با طبیعت مردم بحرین هیچ‌گونه تناسبی ندارد.

 

چگونه است که باوجوداینکه این جوانان برومند مدت سه سال بود در زندان‌های آل خلیفه بودند بعد از گذشت این مدت طولانی تازه این اتهام را به آنان نسبت دادند؟

 

بله، این قبیل جنایات نشانه عجز و ناتوانی آن‌ها در مقابل ایستادگی و مقاومت مردم بحرین برای رسیدن به‌ حق مسلم آزادی است و بدون شک این خون‌های پاک درخت عزت و پیروزی را آبیاری خواهد کرد.

 

و چه زیبا گفت مادر شهید بحرینی در مقابل دوربین‌های خبرنگاران «من در شهادت جگرگوشه خود غیر از زیبایی هیچ ندیدم و در قیامت در دادگاه عدل الهی خواهم ایستاد و خون فرزند شهیدم را از طاغوت بحرین (حمد آل خلیفه) مطالبه خواهم کرد و خداوند متعال انتقام ما را از قاتل فرزندم خواهد گرفت».

 

بدون شک این مادر بزرگوار دست‌پرورده قهرمان کربلا زینب کبری سلام‌الله علیهاست و به عقیله بنی‌هاشم اقتدا کرده است.

 

از محضر خداوند منان مسئلت داریم که شهدای عزیزمان را در رحمت واسعه خود و بهشت جاودانش وارد کند و به بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل عنایت فرماید.

انتهای پیام/