جمهوری اسلامی در قلب‌های مردم منطقه و جهان نفوذ کرده است/ حضور جوانان انقلابی در عرصه‌های مختلف لرزه بر اندام شیطان بزرگ می‌اندازد
جمهوری اسلامی در قلب‌های مردم منطقه و جهان نفوذ کرده است/ حضور جوانان انقلابی در عرصه‌های مختلف لرزه بر اندام شیطان بزرگ می‌اندازد
نفوذ جمهوری اسلامی در قلب‌های مردم منطقه و جهان، اقتدار حزب‌الله لبنان، قدرت‌نمایی جبهه مقاومت اسلامی و تفکر عاشورایی آن که همان تفکر هیهات من الذله حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام بوده، تنها گوشه‌ای از ثمرات پربار انقلاب اسلامی و مکتب امام خمینی (ره) است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان سرخس به مناسبت سی‌وهشتمین فجر انقلاب اسلامی بیانیه صادر کرد.

 

متن این بیانیه به شرح زیر است:

 

هرچه فریاد دارید، بر سر آمریکا بکشید؛ بدانید شما با یک قدرتی مواجه هستید که اگر یک غفلت بشود، مملکتتان از بین می‌رود. غفلت نباید بکنید. غفلت نکردن به این است که همه قوا، هرچه فریاد دارید، سر (آمریکا) بکشید، هرچه تظاهر دارید، بر ضد آن بکنید. هر عملی دارید؛ عمل مثبت را، (بر ضد) آن کنید. امام خمینی (ره)

 

۲۲ بهمن‌ماه و دهه مبارک فجر یادآور حماسه ملت مسلمان و بیدار ایران است که سال‌ها تحت سلطه حکومت های فاسد پادشاهی بوده و از بی عدالتی و ظلم حاکمان مستبد به ستوه آمده بودند، بنابراین به ندای حق طلبی مردی از سلاله پاک ائمه معصومین علیهم السلام لبیک گفته و با ازخودگذشتگی و ایثار، سرانجام ثمره ریخته شدن خون هزاران نفر از جوانان شهیدشان را گرفتند و انقلابشان در ۲۲ بهمن ۵۷ به پیروزی رسید.

 

امروز پس از گذشت سی‌وهشت سال از پیروزی انقلاب اسلامی، وعده‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام روح‌الله (ره) یکی پس از دیگری محقق شده و طلیعه پیروزی نهایی این مکتب در جهان روزبه‌روز بیشتر نمایان می‌شود.

 

نفوذ جمهوری اسلامی در قلب‌های مردم منطقه و جهان، اقتدار حزب‌الله لبنان، قدرت‌نمایی جبهه مقاومت اسلامی در سوریه، عراق و یمن و تفکر عاشورایی آن که همان تفکر هیهات من الذله حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام است، حق طلبی مردم بحرین، آذربایجان و نیجریه و فریادهای مرگ بر آمریکا در گوشه و کنار جهان حتی در خود آمریکا تنها گوشه‌ای از ثمرات پربار انقلاب اسلامی ایران و مکتب امام خمینی (ره) است.

 

متاسفانه عده‌ای بی‌بصیرت پس از گذشت سی‌وهشت سال از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز خواب آمریکا را می‌بینند؛ همان آمریکایی که یک روز سعی در تجزیه ایران اسلامی داشت، اما امروز مسئله تجزیه ایالت‌های مختلف این کشور مطرح است و این شیطان بزرگ از یک ابرقدرت جهانی به یک قدرت معمولی تبدیل‌شده و حضور جوانان انقلابی ایران در همه عرصه‌ها لرزه بر اندام این شیطان بزرگ انداخته است.

 

اکنون با روی کار آمدن دولت جدید آمریکا و عملکرد ضد ایرانی آن‌ها دیگر وقت آن رسیده که بی‌بصیرت‌ها از خواب بیدار شوند و توطئه‌ها را کنار بگذارند که در غیر این صورت ملت مسلمان ایران بار دیگر همچون ۹ دی ۸۸ در اقدامی انقلابی بی‌بصیرت‌ها و فتنه گران را بیدار خواهد کرد.

 

حضور انقلابی و پرشور ملت شریف ایران در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن امسال مانند سال‌های گذشته، لبیک به آرمان‌های مقدس امام و انقلاب بوده و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویانی خواهد زد که مجدانه به دنبال پروژه نفوذ در دوران پسا برجام هستند.

 

ملت ایران باید با توکل بر خداوند متعال وحدت خویش را بیش‌ازپیش در منظر جهانیان به نمایش گذاشته و دشمنان پست و سفاک را مأیوس و ناامید کند.

 

بسیج دانشجویی شهرستان سرخس ضمن گرامیداشت سالروز طلیعه انقلاب اسلامی و یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گران‌قدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، از عموم مردم ولایتمدار و دانشجویان بصیر شهرستان سرخس دعوت می‌کند تا بار دیگر با آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدای والامقام تجدید میثاق کرده و با بیعت مجدد با ولی‌فقیه زمان خود حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، همچون گذشته بدون توجه به علایق حزبی و سلیقه‌های شخصی و گروهی با نمایش وحدت و یکپارچگی خویش، در مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن شرکت کرده و با حضور گسترده و حماسی خود توطئه‌های بدخواهان و دشمنان این نظام مقدس و انقلاب را خنثی کنند و مشت محکمی بر دهان مستکبران جهان و یاوه‌گویان بزنند.

انتهای پیام/