جریان انقلاب را نباید به اشخاص گره زد/ معیار و مصداق باید خط و جریان اصیل انقلاب اسلامی باشد/ فرماندهان پایگاه‌های بسیج رابطین ما با مردم در روستاها هستند
جریان انقلاب را نباید به اشخاص گره زد/ معیار و مصداق باید خط و جریان اصیل انقلاب اسلامی باشد/ فرماندهان پایگاه‌های بسیج رابطین ما با مردم در روستاها هستند
منتخب مردم سرخس در مجلس دهم بابیان اینکه جریان انقلاب را نباید به اشخاص گره زد، گفت: نیروهایی داشتیم که به‌جای اینکه فکرشان را به جریان انقلاب گره بزنند به اشخاص گره زدند و این اشتباه آن‌ها را تا لبه پرتگاه برد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، سید احسان قاضی‌زاده هاشمی در جمع فرماندهان پایگاه‌های حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر سپاه سرخس گفت: انتخابات مجلس دهم، یک انتخابات فکری و اخلاقی بود که نتیجه خوبی نیز به همراه داشت.

 

منتخب مردم سرخس در مجلس دهم افزود: در اکثر حوزه‌های انتخابیه وحدت و انسجام باعث شد تا نیروهای ارزشی و وفادار به‌نظام اسلامی و خون شهدا به مجلس راه یابند که امیدواریم این وفاداری تا انتها حفظ شود.

 

قاضی‌زاده هاشمی بابیان اینکه جریان انقلاب را نباید به اشخاص گره زد، تصریح کرد: نیروهایی داشتیم که به‌جای اینکه فکرشان را به جریان انقلاب گره بزنند به اشخاص گره زدند و این اشتباه آن‌ها را تا لبه پرتگاه برد.

 

وی خاطرنشان کرد: اگر شخص معیار شد جریان انقلاب آسیب می‌بیند، بنابراین معیار و مصداق باید خط و جریان اصیل انقلاب اسلامی باشد.

 

منتخب مردم سرخس در مجلس دهم بابیان اینکه مجلس دهم باید رکن مردمی و مطالبات مردمی در رأس اقداماتش باشد، اظهار داشت: نمایندگانی در مجلس داریم که چند دوره نماینده هستند و این به خاطر مردمی بودن و ماندن آن‌ها در جریان فکری انقلاب است.

 

قاضی‌زاده هاشمی در ادامه بسیج را مردم میدان‌های عمل دانست و گفت: معیار ارتباط‌گیری ما با مردم بسیج خواهد بود و فرماندهان پایگاه‌های بسیج به‌عنوان رابطان مستقر در روستاها، خواسته‌های مردم را به ما منعکس می‌کنند.

 

وی اذعان کرد: بسیج و بسیجیان در فضایی اعتقادی و ولایی قرار دارند و می‌توانند باعث توانمندی نماینده مجلس شوند.

 

منتخب مردم سرخس در مجلس دهم عنوان کرد: اگر رکن رابطه نماینده با مردم بسیج باشد، بزرگ‌ترین موفقیت‌ها حاصل می‌شود.

 

قاضی‌زاده هاشمی در پایان گفت: فصل خدمت شروع‌شده و باید ارتباطی سازمان‌یافته و تشکیلاتی با مردم داشته باشیم که بسیج می‌تواند این مهم را محقق کند.

انتهای پیام/