ثبت‌نام ۴۰ داوطلب برای تصاحب فقط یک کرسی مجلس در سرخس و فریمان
ثبت‌نام ۴۰ داوطلب برای تصاحب فقط یک کرسی مجلس در سرخس و فریمان
ساعت 18 دیروز زنگ پایان ثبت‌نام داوطلبان تصاحب کرسی‌های بهارستان به صدا درآمد و در حوزه انتخابیه «سرخس، فریمان، احمدآباد و رضویه»، 40 داوطلب برای تصاحب فقط یک کرسی مجلس یازدهم ثبت‌نام کردند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، ثبت‌نام از داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس یازدهم از ۱۰ آذر آغاز شد و دیروز ۱۶ آذر ساعت ۱۸ زنگ پایان ثبت‌نام به صدا درآمد.

در حوزه انتخابیه «سرخس، فریمان، احمدآباد و رضویه»، ۴۰ داوطلب آمادگی خود را برای حضور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام و با حضور در فرمانداری شهرستان فریمان (مرکز حوزه انتخابیه) ثبت‌نام خود را قطعی کردند و منتظر بررسی صلاحیت و اعلام نظر مراجع چهارگانه هستند.

فرماندار فریمان در گفت‌وگو با خبرنگار نسیم سرخس، درباره تعداد ثبت‌نام‌شدگان داوطلبان نمایندگی مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه «سرخس، فریمان، احمدآباد و رضویه» اظهار کرد: ثبت‌نام ۴۰ داوطلب برای حوزه انتخابیه «سرخس، فریمان، احمدآباد و رضویه» قطعی شد و در آخرین روز ثبت‌نام نیز ۱۰ نفر در این حوزه انتخابیه ثبت‌نام کردند.

عباسعلی صفائی بیان کرد: از مجموع ثبت‌نام کنندگان در این حوزه انتخابیه یک نفر خانم و ۳۹ نفر آقا هستند که جوان‌ترین داوطلب ۳۳ و پیرترین داوطلب ۶۷ سال سن دارد.

کار بررسی صلاحیت‌ها داوطلبان از امروز ۱۷ آذر به مدت ۱۰ روز در هیئت‌های اجرایی شهرستان‌ها آغاز می‌شود.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز دوم اسفندماه ۱۳۹۸ هم‌زمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : نسیم سرخس