توزیع ۶۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توسط گروه‌های جهادی بسیج سرخس
توزیع ۶۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توسط گروه‌های جهادی بسیج سرخس
آذرکیش گفت: همزمان با سومین روز از هفته بسیج، گروه‌های جهادی بسیج شهرستان سرخس در قالب رزمایش مقتدرانه، ۶۰۰ بسته معیشتی به ارزش ریالی ۳۱۳ میلیون تومان به نیت فرج امام زمان (عج) را بین نیازمندان توزیع کردند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، همزمان با سومین روز از هفته بسیج، رزمایش مقتدرانه گروه‌های جهادی بسیج سرخس در محل سالن ۹ دی سپاه این شهرستان برگزار شد.

مجید آذرکیش، فرمانده سپاه سرخس در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: اگر خودمان را در جبهه ببینیم، کارمان جهادی می‌شود و بر اساس منطقه، شهر، روستا و یا محله برنامه‌ریزی خدمت می‌کنیم.

وی تصریح کرد: همه کسانی که در جمهوری اسلامی ایران مسئولیت دارند، باید پیشتاز در عرصه‌های موردنیاز انقلاب اسلامی باشند.

فرمانده سپاه سرخس بیان کرد: طرح اردوهای جهادی در راستای منویات مقام معظم رهبری در ارتباط با محرومیت‌زدایی و اشتغالزایی مطرح و توسط گروه‌های جهادی بسیج محقق شد.

آذرکیش تصریح کرد: کار بچه‌های جهادی از هر طرف سود است؛ اول فرهنگ جهاد و ایثار را در خودشان تقویت می‌کنند و دوم عزت دنیا و آخرت را کسب می‌کنند.

فرمانده سپاه سرخس خاطرنشان کرد: امروز هر پایگاه مقاومت بسیج در شهرستان سرخس یک کار جهادی را در عرصه‌های مختلف فرهنگی، عمرانی، کشاورزی و پزشکی انجام می‌دهد؛ همچنین طرح همگام با کشاورز با همراهی اداره جهاد کشاورزی و کانون بسیج مهندسین جامعه کشاورزی در مزرعه یکی از کشاورزان نمونه شهرستان اجرایی می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به رزمایش مقتدرانه گروه‌های جهادی بسیج شهرستان عنوان کرد: گروه‌های جهادی برتر شهرستان امروز با ماموریت‌های متفاوت فرهنگی- هنری، عمرانی، کشاورزی و پزشکی در مجموعه سپاه در این رزمایش شرکت کرده و به صورت متحد به منطقه هدف و ماموریتشان اعزام شدند.

آذرکیش تصریح کرد: برنامه ویژه امروز گروه‌های جهادی توزیع ۶۰۰ بسته معیشتی به ارزش ریالی ۳۱۳ میلیون تومان به نیت فرج امام زمان (عج) بین نیازمندان و اهدای تجهیزات پزشکی به مبلغ ۲۰ میلیون تومان به بخش کرونایی‌های بیمارستان لقمان حکیم شهرستان بود.

انتهای پیام/