توزیع ۵۵۰ بسته معیشتی در آستانه ماه محرم بین نیازمندان سرخس
توزیع ۵۵۰ بسته معیشتی در آستانه ماه محرم بین نیازمندان سرخس
حجت‌الاسلام بختیاری گفت: در آستانه ماه محرم 550 بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان سرخس در راستای اجرای مرحله دوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه توزیع شد.

حجت‌الاسلام محمد بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار نسیم سرخس، گفت: در آستانه ماه محرم و در راستای اجرای مرحله دوم مواسات، همدلی و کمک مومنانه با لبیک به ندای مقام معظم رهبری ۵۵۰ بسته معیشتی در بین مستمندان و نیازمندان شهرستان سرخس توزیع می‌شود.

امام جمعه سرخس افزود: از این ۵۵۰ بسته ۳۰۰ بسته معیشتی مربوط به نهاد امامت جمعه سرخس است که با مشارکت کمیته امداد سرخس تهیه شده و ۲۵۰ بسته دیگر نیز به همت قرارگاه جهادی قرآن و عترت و مشارکت و پشتیبانی بنیاد مستضعفان جمع آوری شده است.

وی بیان کرد: قطعا همه دست به دست هم می‌دهیم با حمایت بسیج و سپاه و نهادهای خیریه باری را از روی دوش مستمندان برداریم و به اهل بیت و عصمت و طهارت علیهم‌السلام تاسی کنیم.

امام جمعه سرخس از اجرای مرحله‌های سوم و چهارم این رزمایش در ماه‌های محرم و صفر خبر داد و خاطرنشان کرد: از همه همشهریان تقاضا داریم کسانی که می‌توانند در تهیه بسته‌های کمک مومنانه مساعدت کنند تا بتوانیم با تهیه بسته‌های بیشتر نیازمندان بیشتری را تحت پوشش قرار دهیم.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : نسیم سرخس