توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان همزمان با نیمه شعبان در سرخس
توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان همزمان با نیمه شعبان در سرخس
حجت‌الاسلام حمیدی گفت: پیرو دستور تاریخی مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه، همزمان با نیمه شعبان 300 بسته معیشتی و دو هزار و 200 پرس غذای گرم توسط قرارگاه جهادی قرآن و عترت سرخس و همکاری گروه‌های جهادی و خیریه‌ها در بین نیازمندان شهرستان سرخس توزیع می‌شود.

حجت‌الاسلام داود حمیدی، مسئول قرارگاه جهادی قرآن و عترت نهاد امامت جمعه سرخس در گفت‌وگو با خبرنگار نسیم سرخس، اظهار کرد: به مناسبت میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) و پیرو دستور تاریخی مقام معظم رهبری در سال گذشته و در سالروز ولادت امام زمان (عج) مبنی بر مواسات، همدلی و کمک مومنانه، قرارگاه جهادی قرآن و عترت با همکاری گروه‌های جهادی و خیریه‌ها در شهرستان سرخس برنامه‌هایی را پیش‌بینی کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا ۳۰۰ بسته معیشتی هر کدام به ارزش ۴۴۰ هزار تومان توسط قرارگاه جهادی قرآن و عترت سرخس و همکاری گروه‌های جهادی و خیریه‌های شهرستان در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

مسئول قرارگاه جهادی قرآن و عترت نهاد امامت جمعه سرخس بیان کرد: ذبح و قربانی ۱۵ راس گوسفند و توزیع گوشت گرم بین نیازمندان، توزیع ۶۰۰ کیلوگرم شیرینی در بین هیئت‌ها و مساجدی که جشن نیمه شعبان را برگزار می‌کنند و همچنین تهیه دو هزار و ۲۰۰ پرس غذای گرم و توزیع آن بین نیازمندان از دیگر برنامه‌های این قرارگاه در سالروز ولادت امام زمان (عج) است.

حجت‌الاسلام حمیدی تصریح کرد: همزمان با نیمه شعبان، مسابقات مختلف فرهنگی در شهر و روستاهای شهرستان، کاروان‌های شادی و ایستگاه‌های صلواتی فرهنگی با محوریت مساجد، گروه‌های جهادی و هیئت‌های مذهبی نیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/