تمامی دل‌بستگان مقاومت خونخواه و منتقم شهید سلیمانی هستند
تمامی دل‌بستگان مقاومت خونخواه و منتقم شهید سلیمانی هستند
حجت‌الاسلام خیرآبادی ضمن اشاره به جهاد و شهادت بزرگ سردار سلیمانی گفت: حاج قاسم یک چهره بین‌المللی بود که همه دل‌بستگان مقاومت امروز خونخواه و منتقم او هستند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد خیرآبادی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه انصار در مراسم بزرگداشت اولین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی که ظهر امروز در محل نمازخانه سپاه سرخس برگزار شد، اظهار کرد: شهید سلیمانی ۲۰ سال فرماندهی لشکر ۴۱ ثارالله کرمان را بر عهده داشتند و در این مدت همه نیروهای این لشکر به این شهید عزیز عشق می‌ورزیدند.

وی افزود: آثار و خدمات این شهید عزیز امروز در سراسر عالم اسلام مشهود است؛ حاج قاسم خدمت بزرگی به مردم و دولت عراق و سوریه و مسلمانان فلسطین، غزه و حزب‌الله لبنان کرد.

حجت‌الاسلام خیرآبادی با اشاره به مجاهدت ۴۰ ساله سردار سلیمانی در لشکر ۴۱ ثارالله و نیروی قدس سپاه تصریح کرد: حاج قاسم بارها و بارها به تعبیر رهبر معظم انقلاب در معرض شهادت قرار گرفت و شهید زنده بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه انصار با اشاره به عشق و ارادت خاص حاج قاسم به حضرت زهرا (س) و اهل بیت (ع) عنوان کرد: شهید سلیمانی اگر محافلی به نام اهل بیت علیهم‌السلام برگزار می‌شد تا پایان آن مراسم حضور داشت.

وی ادامه داد: همان‌طور که امام علی (ع) به وجود عمار یاسر و مالک اشتر افتخار می‌کرد، مقام معظم رهبری هم به حاج قاسم سلیمانی افتخار می‌کردند.

حجت‌الاسلام خیرآبادی با تاکید بر اینکه حاج قاسم نه‌تنها به مردم منطقه بلکه به بشریت خدمت کرد، افزود: سال‌ها مجاهدت مخلصانه در میدان مبارزه با شیاطین عالم، شهید سلیمانی را به انسانی وارسته تبدیل کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه انصار تصریح کرد: قطعا انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است، که خون پاک این شهید را به زمین ریختند.

وی سردار سلیمانی را نمونه برجسته‌ای از تربیت‌شدگان اسلام و مکتب امام خمینی(ره) دانست و افزود: شهید سلیمانی همه عمر خود را به جهاد در راه خدا سپری کرد.

حجت‌الاسلام خیرآبادی بیان کرد: حاج قاسم یک چهره بین‌المللی بود که همه دل‌بستگان مقاومت امروز خونخواه و منتقم او هستند؛ در حقیقت جهاد سردار سلیمانی جهادی بزرگ و شهادت او هم شهادتی بزرگ بود و این‌ها همه به خاطر اخلاص این شهید عزیز بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه انصار عنوان کرد: امروز خون سردار سلیمانی در محور مقاومت می‌جوشد، محوری که خود ایجاد کننده آن بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نام شهید سلیمانی در تاریخ ثبت شد و امروز اگر ۱۴۰۰ سال از شهادت عمار یاسرها می‌گذرد و تاریخ از آن‌ها با عظمت یاد می‌کند، نام سردار سلیمانی را هم آیندگان به عظمت یاد خواهند کرد.

انتهای پیام/