تغییر وضعیت موجود به وضعیت مطلوب باید شاخصه اصلی دولت سیزدهم باشد
تغییر وضعیت موجود به وضعیت مطلوب باید شاخصه اصلی دولت سیزدهم باشد
حجت‌الاسلام بختیاری گفت: تغییر وضعیت موجود به وضعیت مطلوب باید شاخصه اصلی دولت سیزدهم باشد؛ بروکراسی‌های اداری مردم را خسته کرده و باید با حرکتی انقلابی این مسئله را دولت حل کند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری، امام جمعه سرخس در نخستین روز از هفته دولت، در دیدار با مسئولان دستگاه‌های اجرایی این شهرستان اظهار کرد: تا مردم تغییر نکنند، خدای متعال تغییر را رقم نمی‌زند؛ مردم در انتخابات امسال تغییر ایجاد کردند و خالص‌ترین و پرمعناترین انتخاب را رقم زدند.

امام جمعه سرخس افزود: رئیس جمهوری که ورودش به انتخابات برای احساس تکلیف است و برای اصلاح و تحول آمده باشد، با کمک مردم می‌‌تواند تحولی بزرگ را رقم بزند و شرطش آن است که ارکان دولت فعال شوند.

وی بیان کرد: یکی از منکرات این است، دولت اشرافی باشد و عزمی برای حل مشکلات مردم نداشته باشد؛ دولت باید وارد میدان شود و مسائل را میدانی حل کند.

حجت‌الاسلام بختیاری یکی از بزرگ‌ترین معروف‌‎ها را خدمت به مردم دانست و افزود: صاحبان انقلاب مردم هستند و با تمام وجود باید برای آن‌ها کار کنیم.

امام جمعه سرخس عنوان کرد: دولت باید سیره امامین انقلاب را سیره خودش قرار بدهد تا بتواند مجموعه علاج‌های مزمن جامعه را حل کند؛ مردمی بودن، جوان و انقلابی و با نشاط، متخصص و کار بلد بودن باید از ویژگی‌های دولت سیزدهم باشد.

وی تصریح کرد: راهبرد دولت آقای رئیسی ما می‌توانیم است؛ در دولت سیزدهم هیچ مسئولی نمی‌تواند بگوید من نمی‌توانم؛ اگر تقوای مسئولیتی باشد، بن بست‌ها دیگر معنا ندارد.

حجت‌الاسلام بختیاری خاطرنشان کرد: تغییر وضعیت موجود به وضعیت مطلوب باید شاخصه اصلی دولت سیزدهم باشد؛ بروکراسی‌های اداری مردم را خسته کرده و باید با حرکتی انقلابی این مسئله را دولت حل کند.

امام چمعه سرخس گفت: هر مشکلی در شهرستان باشد، در میدان آن را پیگیری می‌کنیم؛ مسئول خودش باید وسط میدان باشد و اگر مردم ببینند مدیر دغدغه دارد و راهکار برای مشکلات پیدا کند، پای کار می‌آیند.

انتهای پیام/