تصویب اعتبار ۲۷ میلیارد تومانی برای جاده سرخس/ سیل اخیر ۱۲ میلیارد تومان به شهرستان سرخس خسارت وارد کرد
تصویب اعتبار ۲۷ میلیارد تومانی برای جاده سرخس/ سیل اخیر ۱۲ میلیارد تومان به شهرستان سرخس خسارت وارد کرد
فرماندار سرخس در همایش بزرگداشت روز ملی شوراها گفت: در 25 بهمن‌ماه سال گذشته برای جاده سرخس اعتباری بالغ‌بر 27 میلیارد تومان مصوب شد که امیدواریم ثمراتش را تا پایان امسال شاهد باشیم.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حسین سنجرانی در همایش بزرگداشت روز ملی شوراها که صبح امروز (شنبه) در فرهنگسرای امام رضا علیه‌السلام شهرستان سرخس برگزار شد، بابیان اینکه شوراهای اسلامی نماد و مظهر دموکراسی مردمی هستند،گفت: امروز شوراهای اسلامی بازوان توانمندی برای کمک به مسئولان هستند.

 

فرماندار سرخس افزود: تا قبل از انقلاب مشارکت مردمی وجود نداشت، اما امروز به برکت انقلاب اسلامی به تکرار حقوق ملت به رسمیت شناخته می‌شود و اصول متعددی در قانون اساسی برای آن پیش‌بینی‌شده است.

 

وی بابیان اینکه کارگروه اقتصاد مقاومتی در شهرستان سرخس تشکیل‌شده است، تصریح کرد: در این کارگروه هیچ محدودیت عضوی نداریم و تمامی نخبگان شهرستان می‌توانند در تقویت آن نقش داشته باشند.

 

سنجرانی اذعان کرد: در ۲۵ بهمن‌ماه سال گذشته برای محور سرخس- مشهد اعتباری بالغ‌بر ۲۷ میلیارد تومان مصوب شد که امیدواریم ثمراتش را تا پایان امسال شاهد باشیم.

 

فرماندار سرخس ادامه داد: در هفته گذشته نیز که مسئولان وزارت نفت به شهرستان سرخس سفر داشتند، پیگیری‌های متعددی داشتیم که بخشی از مشکلات شهرستان در حوزه ملی رفع شود.

 

وی اظهار داشت: فعالیت‌های مسئولان باید در چهارچوب قانون باشد و همه به قانون تمکین کنند.

 

سنجرانی خاطرنشان کرد: در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل با هماهنگی که با مسئولان پالایشگاه گاز سرخس انجام‌شده قرار است تمامی خریدهای این شرکت در طول سال که بیش از ۱۰ میلیارد تومان می‌شود تا حد توان و تأمین نیازها از شهرستان تأمین و خریداری شود.

 

فرماندار سرخس در پایان به خسارات وارده به شهرستان براثر سیل اخیر اشاره کرد و گفت: براثر سیل اخیر ۱۲ میلیارد تومان به شهرستان سرخس خسارت وارد شد که برای آن‌ها پرونده تشکیل و به استان ارسال‌ شده است.

انتهای پیام/