تصادف هولناک کامیون با قطار +تصاویر
تصادف هولناک کامیون با قطار +تصاویر
28 نفر در سانحه برخورد قطار با کامیون در گلوگاه استان مازندران مصدوم شدند.

به گزارش نسیم سرخس به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ساعت ۹ صبح  امروز ریل باسی که در مسیر  پل سفید به گرگان در  حال حرکت بود ، در گلوگاه با کامیون برخورد می کند.

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ مازندران گفت:در این حادثه ۲۸ نفر از مسافران قطار مسافربری مصدوم شدند که برای مداوا به بیمارستان های بهشهر و گلوگاه انتقال یافتند.
 ذکریا اشکپور اضافه کرد که این حادثه صبح امروز در محور راه آهن شمال در حوزه گلوگاه رخ داد و نیروهای اورژانس سه منطقه لمراسک، خورشید کلا و گلوگاه برای کمک به حادثه دیدگان به منطقه اعزام شدند.
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل راه آهن شمال نیز گفت: با تلاش پرسنل راه آهن و فرماندار گلوگاه با برداشتن کامیون و ریل باس آسیب دیده ناشی از این برخورد، این محور برای تردد باز شد.
 علی حسن نژادافزود : با تعویض ریل باس آسیب دیده ، مسافران نیز به راه خود ادامه دادند. مدیرروابط عمومی راه اهن شمال اظهار داشت : بیشترمسافران آسیب دیده در این قطار پس از مداوای سرپایی مرخص شدند و به سفر خود ادامه دادند.
 حسن نژاد گفت: راننده کامیون ودو نفر دیگر که دچار شکستگی دست و پا شدند، برای مداوای بیشتر به بیمارستان امام خمینی (ره) بهشهر و ساری اعزام شدند.

 

انتهای پیام/