تشکیل پنجره واحد مجوزها برای حل مشکل مشاغل خانگی سرخس
تشکیل پنجره واحد مجوزها برای حل مشکل مشاغل خانگی سرخس
نوزی‌زاده از تشکیل پنجره واحد مجوزها برای حل مشکلات مشاغل خانگی شهرستان سرخس خبر داد.

حسن نوری‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار نسیم سرخس، با اشاره به برگزاری جلسه با کارآفرینان و مشاغل خانگی در فرمانداری سرخس اظهار کرد: پس از برگزاری و بازدید از نمایشگاه «ساخت سرخس ۲» و بررسی توانمندی‌های شهرستان سرخس، ما قول دادیم که پس از پایان نمایشگاه، یک مرکز بررسی مشکلات ایجاد کنیم تا بین دستگاه‌های تسهیل‌دهنده و همچنین افرادی که نیازمند تسهیلات هستند، ارتباط ایجاد شود و یا مشاغلی که در خصوص دریافت اماکن برای فعالیت مشکل دارند، مشکل آنها بررسی و حل شود و با همین هدف جلسه‌ای را با کارآفرینان و مسئولان دستگاه‌های اجرایی تشکیل دادیم.

سرپرست فرمانداری سرخس با بیان اینکه یکی از مشکلات شهرستان سرخس موضوع بیکاری و نرخ بالای آن است، افزود: مشاغل و کارآفرینانی که در نمایشگاه «ساخت سرخس ۲» بودند می‌توانند در حوزه اشتغال به خصوص اشتغال خانگی کمک کنند.

وی افزود: در جلسه ۴ ساعته‌ای که با کارآفرینان و دستگاه‌های اجرایی متولی و نهادهای حمایتی داشتیم، مشکلات این کارآفرینان را بررسی کردیم.

نوری‌زاده با بیان اینکه آقای سجاد طاهریان به عنوان نماینده قرارگاه اقتصادی در این حوزه منصوب می‌شود، تصریح کرد: امیدواریم در یک بازه زمانی کوتاه بتوانیم مجدد جلسه با کارآفرینان را برگزار کنیم.

سرپرست فرمانداری سرخس عنوان کرد: بخشی از بیکاری می‌تواند با ایجاد مشاغل خانگی حل شود و جوانان به ویژه خواهرانی که در روستاها فعال هستند می‌توانند در چنین جلساتی حاضر شوند تا از نظر کارشناسی آنها استفاده کنیم، ضمن اینکه حضور مسئولان در چنین جلسه‌ای سبب می‌شود تا پنجره واحد مجوزها شکل بگیرد و با این روند بتوانیم بخشی از مشکلات شهرستان را حل کنیم.

انتهای پیام/