تریلی حامل تریاک در سرخس توقیف شد
تریلی حامل تریاک در سرخس توقیف شد
فرمانده انتظامی شهرستان سرخس از کشف بیش از ۹ کیلوگرم تریاک از یک دستگاه تریلی در محور مواصلاتی مشهد به سرخس خبر داد.

سیدمحمود علائی، فرمانده انتظامی شهرستان سرخس در گفت‌وگو با خبرنگار نسیم سرخس، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح نوروزی برخورد با خرده‌فروشان و قاچاقچیان مواد مخدر و در پی کنترل محورهای مواصلاتی پس از هماهنگی با مقام قضائی، ایست و بازرسی موقت در محور مواصلاتی مشهد به سرخس صورت گرفت.

وی افزود: در اجرای این ایست و بازرسی، کارکنان مواد مخدر و پیشگیری شهرستان سرخس هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه تریلی مشکوک و برای بررسی بیشتر خودرو را متوقف و در بازرسی به‌عمل‌آمده از خودرو حدود ۹ و نیم کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سرخس تصریح کرد: ماموران در این رابطه یک دستگاه تریلی را توقیف و یک نفر متهم را دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

علائی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت و آرامش عمومی برای هموطنان عزیز در تمامی ساعات شبانه‌روز از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌‌کند؛ از مردم درخواست داریم هرگونه مورد مشکوک در مورد مواد مخدر را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ فراجا اعلام کنند.

انتهای پیام/

  • نویسنده : احسان بابائی