تروریست‌ها به دنبال ایجاد جزیره امن برای اسرائیل هستند
تروریست‌ها به دنبال ایجاد جزیره امن برای اسرائیل هستند
مولوی پارسا گفت: متأسفانه در منطقه جنوب غرب آسیا خون‌های بسیاری ریخته می‌شود و تروریست‌های ملعون با توطئه‌های صهیونیستی در چند روز اخیر در عراق، مدینه النبی، شهر شیعه‌نشین قطیف و در جده عملیات‌های تروریستی انجام می‌دهند برای اینکه مسلمانان را به جان یکدیگر بیندازند و جزیره امنی برای اسرائیل درست کنند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، مولوی احمد پارسا در خطبه‌های نماز عید فطر اهل سنت سرخس گفت: هدف از روزه‌داری مطیع کردن نفس سرکش است تا برای هم‌کلام شدن با خداوند آماده شود.

 

امام‌جمعه اهل سنت سرخس بیان کرد: ماه رمضان به انسان‌ها درس انسانیت و اخلاق اسلامی می‌دهد اما امروز می‌بینیم که طغیان نفس سرکش چه خونریزی‌هایی در کشورهای اسلامی به راه انداخته است و مسلمان کشی می‌شود.

 

پارسا عنوان کرد: امروز به برکت نظام اسلامی در کشورمان امنیت و آسایش داریم که این امنیت و آسایش در کل دنیا بی‌نظیر است.

 

وی افزود: متأسفانه در منطقه جنوب غرب آسیا خون‌های بسیاری ریخته می‌شود و تروریست‌های ملعون با توطئه‌های صهیونیستی در چند روز اخیر در عراق، در مدینه النبی، در شهر شیعه‌نشین قطیف و در جده عملیات‌های تروریستی انجام می‌دهند برای اینکه مسلمانان را به جان یکدیگر بیندازند، معادلات منطقه را تغییر بدهند و جزیره امنی برای اسرائیل درست کنند.

 

امام‌جمعه اهل سنت سرخس تأکید کرد: باید برادری و وحدت موجود را غنیمت بشماریم و برای پایداری نظام اسلامی به یکدیگر خدمت کنیم.

 

پارسا در پایان گفت: رهبر معظم انقلاب در تمام خطرهایی که برای انقلاب به وجود آمده است به‌خوبی کشور را هدایت و از خطرها نجات داده‌اند و سخن ایشان را باید فصل الخطاب قرار بدهیم و وحدت اسلامی را حفظ کنیم.

انتهای پیام/ع