اجتماع بزرگ «مدافعان حریم خانواده» در سرخس برگزار می‌شود
اجتماع بزرگ «مدافعان حریم خانواده» در سرخس برگزار می‌شود
فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران سپاه سرخس گفت: همزمان با روز ملی عفاف و حجاب، اجتماع بزرگ «مدافعان حریم خانواده» در مسجد امام رضا علیه‌السلام سرخس برگزار می‌شود.

معصومه فرخی نیا در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، گفت: به همت حوزه مقاومت بسیج الزهرا (س) سپاه سرخس و به مناسبت ۲۱ تیرماه روز ملی عفاف و حجاب تجمع بزرگ بانوان شهرستان با عنوان «مدافعان حریم خانواده» در مسجد امام رضا علیه‌السلام شهرستان برگزار می‌شود.

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران سپاه سرخس هدف از برگزاری این اجتماع را زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره افرادی دانست که در اعتراض به کشف حجاب توسط رضاخان ملعون به شهادت رسیدند.

 

وی خاطرنشان کرد: بانوان شرکت‌کننده در این تجمع در بیانیه‌ای از مسئولان اجرایی درخواست بهبود وضعیت حجاب و عفاف را در کشور خواهند داشت.

 

فرخی نیا تصریح کرد: عفاف و حجاب یکی از شاخصه‌های اجتماعی دین‌داری است که اهمیت آن در نظام جمهوری اسلامی و در افکار عمومی جهان به‌عنوان نماد پایبندی یا عدم پایبندی مردم به هویت دینی مطرح است.

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران سپاه سرخس اظهار داشت: مطالبات مردم همیشه درصحنه ایران اسلامی، به‌خصوص زنان و دختران فاطمی برای محقق کردن مسئله حجاب و عفاف در جامعه ‌این است که از دولت و مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران انتظار می‌رود به توصیه‌های بزرگ پرچم‌دار فرهنگ ناب اسلامی، مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (حفظه الله) در امر مسائل فرهنگی توجه ویژه کرده و در برخورد با مسائل ضد فرهنگی و مفسدان و مروجان منکرات و بی‌حجابی تلاش بی‌وقفه کنند که امروز هیچ بهانه‌ای برای غفلت در این زمینه قابل‌پذیرش نیست.

 

وی در پایان عنوان کرد: حجاب و عفاف تنها منحصر به زنان و دختران نیست، بلکه تمامی انسان‌هایی که مورد خطاب قرآن هستند اعم از زن و مرد باید عفاف و پاک‌دامنی خود را حفظ کنند تا جامعه‌ای پویا و سالم داشته باشیم.

انتهای پیام/