تجلی قدرت الهی در صحرای طبس
تجلی قدرت الهی در صحرای طبس
وعده‌ی الهی محقق شد و به خاطر ایمان و اخلاص مردم، امداد غیبی به کمک جنود حق آمد و گارد مجهز هوایی کدخدا اسیر شن‌های خدا در صحرای طبس شد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، دو سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران با اتکا به قدرت الهی و توان مردمی، به دنبال خباثت و رذالت آمریکا در کشور دانشجویان انقلابی پیرو خط امام لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر و هیمنه قدرت پوشالی و استکباری آمریکا را شکستند.

 

آمریکا بعد از رایزنی‌ها و لابی‌های فراوان و استفاده از تمام ابزارها برای آزادسازی ۵۳ گروگان خود، نهایتاً دستور حمله نظامی طی عملیاتی دقیق موسوم به «پنجه عقاب» را صادر کرد.

 

همه امکانات، تجهیزات و برنامه‌ریزی‌ها در اقدام و عملیاتی محرمانه آمده بود و روی کاغذ به‌زعم خودشان عملیات موفق آمیز بود؛ قدرت کدخدا در تقابل با ایمان و اخلاص ناخدای شجاع انقلاب و مردم مؤمن و انقلابی؛ تقابل زور و مظلوم، تقابل کفر و ایمان و تقابل اخلاص و تکبر.

 

وعده‌ی الهی محقق شد و به خاطر ایمان و اخلاص مردم امداد غیبی به کمک جنود حق آمد و گارد مجهز هوایی کدخدا اسیر شن‌های خدا در صحرای طبس شد.

 

جایی که خوب و بد به آن اقرار کردند و امام (ره) شن‌ها را مأمور الهی قلمداد کردند و ریگان اقرار کرد در این عملیات فقط دست‌های الهی می‌توانست به کمک خمینی بیاید و هیچ تحلیلی نمی‌توانست شکست در این مأموریت را پیش‌بینی کند.

 

«و ان تنصروالله ینصرکم و یثبت اقدامکم»؛ و اکنون ترس از ماسوا الله و ایادی شیطان معنا و مفهومی ندارد؛ قدرت‌های جهانی در مقابل عظمت الهی خوار و حقیرند؛ مادامی‌که در مسیر الهی باشیم و با قدرت ایمان و اخلاص در مسیر اسلام، آموزه‌های قرآن و در صراط مستقیم اهل‌بیت علیهم‌السلام و ولایت و صداقت با مردم حرکت کنیم.

 

نویسنده: قاسم یعقوبی

انتهای پیام/