بین بایدها و واقعیت ها در سرخس فاصله داریم
بین بایدها و واقعیت ها در سرخس فاصله داریم
امام جمعه سرخس با تاکید بر اینکه میزان بیکاری در شهرستان سرخس قابل قبول نیست، گفت: در شهرستان سرخس بین بایدها و واقعیت ها فاصله داریم و این فاصله وجدان انسان های آرمان خواه را عذاب می دهد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت الاسلام محمد بختیاری ظهر امروز (پنجشنبه) در مراسم معارفه فرماندار جدید شهرستان سرخس با تاکید بر اینکه مسئولیت در نظام اسلامی به عنوان خدمت به خلق خدا معرفی می شود، اظهار کرد: مسئول نظام اسلامی با افتخار خادم ملت است و به این خدمت گذاری می بالد.

 

امام جمعه سرخس افزود: موفقیت مسئولان ما در چله دوم انقلاب این است که بیانیه گام دوم انقلاب را سرلوحه کارشان قرار بدهند.

 

حجت الاسلام بختیاری با اشاره به اینکه منشا دستاوردهای نظام اسلامی تا به امروز مدیریت جهادی و ایمان قلبی بوده است، بیان داشت: اگر به وعده های الهی اعتقاد و باور داشته باشیم نصرت الهی محقق می شود.

 

وی با تاکید بر اینکه مشکلات اقتصادی کشور فقط با مدیریت جهادی حل می شود، عنوان کرد: در شهرستان سرخس بین بایدها و واقعیت ها فاصله داریم و این فاصله وجدان انسان های آرمان خواه را عذاب می دهد.

 

امام جمعه سرخس تصریح کرد: با وجود این همه منابع، این میزان بیکاری در شهرستان سرخس که رتبه اول استان را دارد، قابل قبول نیست.

 

حجت الاسلام بختیاری در پایان با بیان اینکه امروز جوان ما باید حس دلسوزی مسئولان را لمس کند، گفت: امروز یکی از بزرگ ترین مشکلات کشور، غرق شدن برخی مسئولان در جناح ها و جناح بازی ها است.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : نسیم سرخس