«بیداری اسلامی» مهم‌ترین دستاورد روز جهانی قدس است
«بیداری اسلامی» مهم‌ترین دستاورد روز جهانی قدس است
حجت‌الاسلام بختیاری گفت: بیداری اسلامی کنونی در جهان اسلام از مهم‌ترین نتایج و دستاوردهای روز جهانی قدس است و برگزاری هرچه باشکوه‌تر روز قدس باعث می‌شود دیگر مسلمانان هم برای فلسطین بسیج شوند و این سیل همه صهیونیست‌های غاصب را غرق خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس گفت: ابتکار امام خمینی(ره) درباره روز قدس جهت خروج فلسطین از انزوای زجردهنده جهانی بود که مردم فلسطین با اتکا به خداوند متعال روی پای خودشان ایستادند و در کالبد انتفاضه علیه رژیم صهیونیستی اقدام کردند.

امام جمعه سرخس تاکید کرد: بیداری اسلامی کنونی در جهان اسلام از مهمترین نتایج و دستاوردهای روز جهانی قدس است و برگزاری هر چه باشکوه روز قدس باعث می‌شود دیگر مسلمانان برای فلسطین بسیج شود و این سیل همه صهیونیست‌های غاصب را غرق خواهد کرد.

وی ادامه داد: امروز رژیم صهیونیستی بیش از گذشته دچار آشفتگی و ضعف است و شرایط به گونه‌ای است که خیلی زودتر از آن ۲۵ سال، نابودی رژیم صهیونیستی را جشن بگیریم.

بختیاری درباره ضعف رژیم صهیونیستی گفت: گنبد آهنین آنها نقطه ضعف آنها شده است؛ در حوزه سایبری شاهد شکست اسرائیلی‌ها هستیم و آشفتگی اقتصادی و شکست برنامه‌های اقتصادی اسرائیلی‌ها به دلیل اختلافاتی که بین آنها است، نشانه ضعف‌های روز افزون این رژیم است.

خطیب جمعه سرخس به اعتراضات یهودیانی که شهروند درجه دو محسوب می‌شوند اشاره کرد و گفت: امروز شاهد مهاجرت معکوس بسیاری از یهودیانی هستیم که فلسطین را اشغال کرده بودند و با سیل خروشان ملت‌های مسلمان، شمارش معکوس اضمحلال رژیم صهیونیستی شروع شده و به زودی شاهد حذف رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

وی در ادامه به سالروز شهادت شهید مطهری و روز معلم اشاره و عنوان کرد: شهید مطهری پهلوان میدان جهاد تبیین بود و مانند یک مجاهد مقابل افکار پوسیده و تحجری ایستاد و آنها را به حاشیه برد؛ اگر زیرساخت فکری و تربیتی به خوبی در آموزش و پرورش شکل بگیرد قطعاً خروجی آموزش و پرورش یک خروجی انقلابی، جهادی و کوشا می‌شود بنابراین نقش تربیتی آموزش و پرورش یک نقش کلیدی است.

بختیاری در ادامه با اشاره به برگزاری مسابقات بین‌المللی کشتی در سرخس، گفت: با برگزاری این مسابقات سرخس را به عنوان یک شهرستان ورزشی و قهرمان‌پرور معرفی می‌کنیم و با برگزاری مسابقات بین‌المللی، قهرمانان سرخس معرفی می‌شوند و در سرمایه‌گذاری اقتصادی نیز بسیار تاثیر می‌گذارد.

امام جمعه سرخس درباره انتصاب فرماندار بومی، بیان کرد: ملاک ما شایسته‌سالاری است، هر انسان شایسته چه بومی و چه غیربومی که برای مردم خدمت بدون منتی داشته باشد روی چشم ما جای دارد اما باید بدانیم که یک شخص بومی به خاطر اشراف اطلاعاتی که درباره شهرستان دارد کارایی‌اش بیشتر است.

انتهای پیام/