بیانیه گام دوم انقلاب بهترین نقشه‌راه برای تحقق وحدت حوزه و دانشگاه است
بیانیه گام دوم انقلاب بهترین نقشه‌راه برای تحقق وحدت حوزه و دانشگاه است
امام جمعه سرخس با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب بهترین نقشه‌راه برای تحقق وحدت حوزه و دانشگاه است، گفت: اصول هفت‌گانه ماموریت‌های اعلامی از سوی رهبر معظم انقلاب حوزه اصلی فعالیت حوزه و دانشگاه است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با اشاره به سالروز شهادت آیت الله دکتر مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه گفت: وحدت یکی از عوامل اصلی شکل‌گیری پیروزی و تثبیت انقلاب اسلامی است که باعث بالندگی و اقتدار نظام مقدس اسلامی می‌شود.

امام جمعه سرخس بیان کرد: وحدت بین حوزه و دانشگاه محور اصلی ارتباط بین این دو نهاد است زیرا حوزه و دانشگاه محتواساز، انسان‌ساز و نرم افزاری برای پیشرفت انقلاب اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب بهترین نقشه‌راه برای تحقق وحدت حوزه و دانشگاه است، گفت: اصول هفت‌گانه ماموریت‌های اعلامی از سوی رهبر معظم انقلاب حوزه اصلی فعالیت حوزه و دانشگاه است.

حجت الاسلام بختیاری افزود: بی تردید حوزه و دانشگاه در تبیین، ترویج و تحقق این بیانیه نقش مهمی دارند و باید دبیرخانه فعال و منسجم متشکل از فضلا و دانشمندان جوان از هر دو نهاد تشکیل شود.

خطیب جمعه سرخس در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس، گفت: انتخابات مظهر مردم‌سالاری دینی و یکی از بارزترین جلوه‌های مشارکت مردم در تعیین سرنوشت کشور و نظام اسلامی است.

وی ادامه داد: درحوزه انتخابیه، کاندیداهای زیادی ثبت نام کردند که وظیفه اصلی آنان بصیرت‌افزایی برای شرکت حداکثری مردم درانتخابات است.

حجت الاسلام بختیاری خاطرنشان کرد: نخبگان باید افراد اصلح را به مردم معرفی کنند تا مردم با وحدت و اتحاد بیشتری و با شورآفرینی درپای صندق‌های رای حضور پیدا کنند و باعث خوشحالی رهبر انقلاب و عزت و سربلندی برای نظام اسلامی شوند.

امام جمعه سرخس با اشاره به روزحمل و نقل و تبریک این روز، گفت: جاده مشهد به سرخس، مسیرتردد وسایل نقلیه بین المللی و ترانزیت کالا به کشورهای آسیای میانه است و لازم است تا مسؤولان برای توسعه جاده ودو بانده شدن این مسیر هر چه سریع‌تر اقدام کنند تا شاهد از دست دادن عزیزان‌مان دراین مسیر نباشیم.

وی در پایان گفت: مسؤولان هر چه سریع‌تر جایگاه دوم سوخت سی ان جی را آماده بهره‌برداری کنند.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : نسیم سرخس