بهره برداری از ۶ خانه ورزش روستایی در سرخس
بهره برداری از ۶ خانه ورزش روستایی در سرخس
رئیس اداره ورزش و جوانان سرخس گفت: در سال جاری ۶ خانه ورزش در روستاهای نوبنیاد، کچولی، قوش سربوزی، پسکمر، قوش چاکر و شهر مزداوند این شهرستان به بهره برداری رسیده و این اماکن در حال ارائه خدمات ورزشی به روستاییان گرامی هستند.

محسن کاوه در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با اعلام واگذاری رایگان سالن ورزشی روستای گنبدلی به شورای روستا و سالن ورزشی شهیدحجت الله شبانی شهر مزداوند به هیئت جانبازان و معلولان شهرستان سرخس اظهار کرد: امیدواریم مدیران سالن های یاد شده که از ورزشکاران و قهرمانان به نام شهرستان هستند با برنامه ریزی مدون بتوانند محیط مناسبی را برای فعالیت ورزشی و برگزاری مسابقات مختلف برای جوانان ورزشکار و جانبازان و معلولان در این مناطق فراهم کنند.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان سرخس افزود: با پیگیری های اداره ورزش و جوانان سرخس اعتبار کف پوش سالن ورزشی مزداوند با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال از کمک های استانی جذب شده و تا پایان امسال این کف پوش تعویض و در خدمت ورزشکاران شهر مزداوند قرار می گیرد؛ همچنین رفع سایر مشکلات سالن از جمله تعویض سیستم روشنایی از اعتبارات اداره ورزش و جوانان شهرستان انجام می شود.

 

وی با تشکر از فرمانده سپاه سرخس و مدیر سالن ورزشی شهید حجت الله شبانی مزداوند در خصوص خدمات گذشته در سالن های فوق عنوان کرد: تجهیز، تعمیر، حصار کشی اطراف مجموعه ورزشی و پرداخت هزینه های سالن روستای گنبدلی نیز در برنامه سال جاری ما قرار دارد که امیدواریم با تخصیص اعتبار و کمک بخش خصوصی هر چه سریع تر این امور انجام شود.

 

کاوه در ادامه با اشاره به تخصیص اعتبار برای تجهیز هفتمین خانه ورزش روستایی سرخس در روستای حسن آباد ظرف ماه آینده اظهار داشت: در سال جاری تعداد ۶ خانه ورزش در روستاهای نوبنیاد، کچولی، قوش سربوزی، پسکمر، قوش چاکر و شهر مزداوند این شهرستان به بهره برداری رسیده و این اماکن در حال ارائه خدمات ورزشی به روستاییان گرامی هستند.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان سرخس در پایان خاطرنشان کرد: چنانچه سایر روستاهای شهرستان در مورد جانمایی خانه ورزش خود اقدام و به این اداره اعلام کنند در اسرع وقت تجهیزات ورزشی لازم در اختیار آنان قرار می گیرد.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : نسیم سرخس