بهره‌مندی ۱۷۵خانواده مددجوی سرخسی از خدمات بیمه تأمین اجتماعی
بهره‌مندی ۱۷۵خانواده مددجوی سرخسی از خدمات بیمه تأمین اجتماعی
مدیر کمیته امداد امام (ره) سرخس از بهره‌مندی 175 خانواده مددجوی تحت حمایت این نهاد از خدمات بیمه بازنشستگی تأمین اجتماعی در سال گذشته خبر داد.

علیرضا دادمحمدی در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، گفت : هدف از اجرای طرح بیمه تأمین اجتماعی مددجویان طرح‌های خودکفائی و زنان سرپرست خانوار، تلاش در جهت توانمندسازی و حفظ موقعیت اجتماعی آنان است.

 

وی خاطرنشان کرد: زنان سرپرست خانواده شهری با کمتر از ۵۰ سال سن می‌توانند به کمیته امداد امام خمینی (ره) مراجعه و از مزایای این طرح بهره‌مند شوند.

 

مدیر کمیته امداد امام (ره) سرخس تصریح کرد : طرح بیمه بازنشستگی مددجویان و بیمه سلامت، تحول بزرگی در کاهش هزینه‌های درمانی و توانمندسازی مددجویان ایجاد کرده و به همین منظور در سال گذشته  تعداد ۱۷۵ خانواده مددجو،  تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار گرفتند که مبلغ یک میلیارد و ۴۳۴ میلیون ریال به‌حساب تأمین اجتماعی واریز شد.

 

دادمحمدی در پایان اذعان کرد: بهره‌مندی از مزایای دوران بازنشستگی، ایجاد امید بیشتر در زندگی و امنیت روحی و روانی مددجویان از مزایای اصلی معرفی مددجویان به سازمان تأمین اجتماعی بوده و بیمه بازنشستگی مجریان طرح‌های خودکفایی و زنان سرپرست خانوار  به‌صورت برنامه‌ریزی‌شده و هدفمند انجام‌شده است.

انتهای پیام/ب