بهره‌برداری از ۶۲ پروژه بااعتبار ۲۴۲ میلیارد تومان در سرخس/ فاز نخست خط انتقال آب سد دوستی به سرخس فردا بهره‌برداری می‌شود
بهره‌برداری از ۶۲ پروژه بااعتبار ۲۴۲ میلیارد تومان در سرخس/ فاز نخست خط انتقال آب سد دوستی به سرخس فردا بهره‌برداری می‌شود
فرماندار سرخس گفت: هم‌زمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی 62 پروژه بااعتباری بالغ‌بر 242 میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، محمدرضا رجبی مقدم در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با بیان اینکه نباید نارسایی‌های کشور را به‌حساب ولایت و نظام اسلامی بگذاریم، اظهار کرد: امروز شعارهای انقلاب اسلامی به جهان صادر شده و قدرت نفوذ جمهوری اسلامی جهان را درنوردیده است و دوست و دشمن به این نفوذ اذعان دارند.

فرماندار سرخس به شهادت سردار سلیمانی اشاره و تصریح کرد: پس از شهادت سردار سلیمانی و در زمانی که هیچ‌کس جرئت ندارد یک‌مشت شن به‌صورت آمریکا بپاشد، جمهوری اسلامی چنان درسی به آمریکایی‌ها داد که تاریخ فراموش نمی‌کند.

وی با تاکید بر اینکه گام دوم انقلاب گام تثبیت و بالندگی نظام اسلامی است، خاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی در تمامی عرصه‌ها با وجود تحریم‌های ناجوانمردانه دشمن، روزبه‌روز شکوفاتر و قوی‌تر می‌شود.

رجبی مقدم بیان کرد: ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال شعارهای انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان می‌کشند و در دوم اسفندماه نیز آمادگی عملی‌شان را برای اجرای شعارهای انقلابی نشان می‌دهند.

فرماندار سرخس خاطرنشان کرد: برای جمع‌آوری آراء واجدان شرایط شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، تعداد ۶۵ شعبه اخذ رأی در شهرستان سرخس پیش‌بینی کردیم.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه از هفته دولت تا دهه فجر امسال پروژه‌‌های مهمی در شهرستان سرخس افتتاح و بهره‌برداری شده است، گفت: در طول دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ۶۲ پروژه بااعتباری بالغ‌بر ۲۴۲ میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

رجبی مقدم در پایان با اشاره به اینکه حدود ۱۰ سال است که مردم سرخس منتظر بهره‌مندی از آب باکیفیت سد دوستی هستند، اظهار داشت: خط انتقال آب سد دوستی به سرخس با مسافت ۷۵ کیلومتر در دست اقدام است که از این مسافت با حفر دو حلقه چاه هم‌اکنون بیش از ۴۰ کیلومتر لوله‌کشی شده و فاز اول آن بااعتباری بالغ‌بر ۲۷ میلیارد تومان فردا شنبه ۱۹ بهمن‌ماه ۹۸، هم‌زمان با دهه فجر انقلاب اسلامی به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/