بهره‌برداری از هفتمین مولد بخار پالایشگاه گاز سرخس
بهره‌برداری از هفتمین مولد بخار پالایشگاه گاز سرخس
مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد سرخس از راه‌اندازی مولد بخار فشارقوی این مجتمع گازی همزمان با هفته دولت خبر داد.

سید مجید منبتی در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، گفت: این پروژه در راستای تأمین بخار فشارقوی برای پالایش گاز طبیعی و تولید پایدار حداکثری به‌ویژه در روزهای سرد سال انجام شده است.

 

وی اظهار داشت: خرید تجهیزات و نصب پروژه مذکور توسط مدیریت مهندسی و توسعه گاز ایران به سفارش پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد سرخس و بااعتباری بالغ‌بر ۴۲ میلیارد ریال اجرا و در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نام‌گذاری شده است، مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

 

منبتی تصریح کرد: ظرفیت تولید این تجهیز ۹۰ تن بخار فشارقوی در ساعت با دمای فوق اشباع ۳۲۱ درجه سانتی‌گراد است که توسط کارشناسان داخلی طراحی و اجرا شده است.

 

مدیرعامل پالایشگاه گاز سرخس ادامه داد: این پروژه مجهز به دو سامانه سوخت گاز طبیعی و مایع است و از جدیدترین تجهیزات و فناوری روز دنیا برخوردار بوده و بهینه‌سازی مصرف انرژی و کاهش آلایندگی‌های زیست‌محیطی از مزایای آن است.

 

وی خاطرنشان کرد: پروژه مذکور باهمت متخصصان شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد سرخس و توان شرکت‌های داخلی به ثمر نشسته است.

 

منبتی در پایان یادآور شد: در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل به هم‌وطنان عزیز توصیه می‌کنیم با مصرف بهینه گاز طبیعی این شرکت را در خدمت‌رسانی به مردم شریف ایران یاری کنند.

انتهای پیام/