فرودگاه بن گوریون اسرائیل با موشک فجر جمهوری اسلامی مورد هدف قرار گرفت/ گسترش ولایت سبب شده است که استاد مسیحی لبنانی علیه آمریکا سخنرانی کند
فرودگاه بن گوریون اسرائیل با موشک فجر جمهوری اسلامی مورد هدف قرار گرفت/ گسترش ولایت سبب شده است که استاد مسیحی لبنانی علیه آمریکا سخنرانی کند
نخستین یادواره شهدای مدافع حرم شب گذشته با حضور جمعی از خانواده‌های معزز شهدای مدافع حرم و ابوتراب مدافعان حرم در فرهنگسرای امام رضا (ع) شهرستان سرخس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، نخستین یادواره شهدای مدافع حرم شب گذشته با حضور جمعی از خانواده‌های معزز شهدای مدافع حرم و سید محمد حسینی «ابوتراب مدافعان حرم» در فرهنگسرای امام رضا (ع) شهرستان سرخس برگزار شد.

 

معاون ستاد اجرایی اقامه نماز وزارت نفت در این مراسم گفت: خاکریز اول ما امروز سوریه است و مدافعان حرم با ازخودگذشتگی و جان‌فشانی این فرصت را به دشمنان نداده‌اند که خاکریز جنگ را به ایران اسلامی بکشانند.

 

حجت‌الاسلام احمد سعادتی با تأکید بر اینکه باید آرمان‌های شهدای مدافع حرم را در جامعه تبیین کنیم، افزود: امروز تیپ‌های فاطمیون، زینبیون، حیدریون و حشد الشعبی اجازه کوچک‌ترین واکنش را به دشمنان اسلام نمی‌دهند.

 

حجت‌الاسلام سید ابوذر حسینی از مدافعان حرم حضرت زینب (س) در ادامه بابیان اینکه امروز نعمت ولایت در کشورهای منطقه گسترش پیدا کرده است، اظهار داشت: به برکت خون شهدای مدافع حرم، دشمنی که می‌خواست به ایران اسلامی حمله کند در عراق و سوریه متوقف شد.

 

وی افزود: باوجوداینکه جنگ ما در سوریه، یک جنگ عقیدتی است اما باید با قدرت نظامی بالا در میدان مبارزه حضور داشته باشیم.

 

این مدافع حرم حضرت زینب (س) تصریح کرد: یکی از دلایلی که حزب‌الله لبنان را به یک قدرت منطقه‌ای تبدیل کرده، قدرت نظامی او است.

 

حسینی خاطرنشان کرد: در جنگ ۳۳ روزه حضرت آقا نوید پیروزی را به حزب‌الله لبنان دادند و فرمودند که پس‌ازاین جنگ حزب‌الله به یکی از قدرت‌های منطقه تبدیل می‌شود.

 

وی در ادامه بیان داشت: وقتی وزیر مملکت می‌گوید که آمریکا می‌تواند با یک بمب کل سیستم دفاعی ما را از کار بیندازد، باید پرسید که کجا دوره نظامی دیده است؟

 

این مدافع حرم حضرت زینب (س) افزود: از کارشناس پنتاگون که موهایش را سفید کرده پرسیدند که این دکمه چیست که وزیر ایران گفته اگر بزنید جمهوری اسلامی نابود می‌شود که وی مطرح می‌کند اگر ایالات‌متحده چنین دکمه‌ای داشت تاکنون ۱۰ بار جمهوری اسلامی را هیروشیما و ناکازاکی کرده بود.

 

حسینی تصریح کرد: جنبش حماس بن گوریون مهم‌ترین فرودگاه رژیم صهیونیستی را که زیرپوشش گنبد آهنین قرار داشت با موشک فجر ۵ جمهوری اسلامی ایران مورد هدف قرار داد.

 

وی خاطرنشان کرد: امروز ناو ده‌ها میلیارد دلاری آمریکا را یک قایق تندروی نیروی دریایی سپاه در عرض ۱۵ تا ۳۰ دقیقه از بین می‌برد.

 

این مدافع حرم حضرت زینب (س) عنوان کرد: پهپاد حزب‌الله در جنگ ۳۳ روزه به دل خاک رژیم صهیونیستی نفوذ کرد و نتوانستند مثل بچه‌های ما آن را هک کنند که پس از انهدام آن سید حسن نصرالله اعلام کرد که پهپاد ایرانی بوده و این قدرت ایران اسلامی را نشان می‌دهد.

 

حسینی در پایان اظهار داشت: امروز گسترش ولایت سبب شده است که استاد مسیحی لبنانی علیه آمریکا و انگلیس سخنرانی می‌کند و سید حسن نصرالله را فخر جهاد و شهادت و مقاومت و فخر لبنان و حضرت آقا را رهبر احرار عالم و نه‌فقط رهبر اسلام و مسلمین و دشمن آمریکا و اسرائیل و سید عزیز و جلیل و حکیم خطاب می‌کند.

انتهای پیام/