بسیج بزرگ‌ترین شبکه فرهنگی، اجتماعی و نظامی کشور است/ دستاوردهای انقلاب اسلامی تابلو و به مردم نشان داده شود
بسیج بزرگ‌ترین شبکه فرهنگی، اجتماعی و نظامی کشور است/ دستاوردهای انقلاب اسلامی تابلو و به مردم نشان داده شود
در نخستین روز از هفته بسیج، فرماندار، کارکنان سپاه سرخس، جمعی از بسیجیان و مسئولان شهرستان سرخس با امام‌جمعه این شهرستان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، در نخستین روز از هفته بسیج، فرماندار، کارکنان سپاه سرخس، جمعی از بسیجیان و مسئولان شهرستان سرخس با امام‌جمعه این شهرستان دیدار کردند.

مجید آذرکیش، فرمانده سپاه سرخس در این دیدار اظهار کرد: امروز هر کسی در هر جایگاهی که قرار دارد، اگر به وظیفه خودش درست عمل کند، توانسته تفکر بسیجی را گسترش دهد.

فرمانده سپاه سرخس با بیان اینکه برنامه‌های هفته بسیج امسال با شعار «بسیج خدمتگزار ملت ایران» است، اجرایی می‌شود، گفت: در نخستین روز از هفته بسیج رزمایش گروه‌های جهادی فاطمی را با حضور ۱۲۸ گروه جهادی عمومی داریم؛ همچنین ۳۶ گروه جهادی تخصصی به تعداد ۱۳۰۰ نفر بسیجی در عرصه‌های پزشکی، عمرانی، دامپزشکی، دامپروی، کشاورزی، علمی پژوهشی و فرهنگی و اجتماعی به مردم در هفته بسیج ارائه خدمت می‌کنند.

وی ادامه داد: همزمان با دومین روز از هفته بسیج، رزمایش گشت‌های رضویون بسیج را داریم که پایگاه‌های بسیج شهرستان نمایش اقتدار امنیت را برگزار می‌کنند؛ در روز سوم از هفته بسیج اجرای رزمایش سواد رسانه و رویداد کتایخوانی «صعود چهل‌ساله» را در بستر فضای مجازی داریم؛ همچنین پایگاه علمی انصارالرضا(ع) در این روز افتتاح می‌شود.

فرمانده سپاه سرخس تصریح کرد: همزمان با چهارمین روز از هفته بسیج برگزاری محافل انس با قرآن با حضور قاریان و حافظان بین‌المللی در سطح شهر و روستاهای شهرستان داریم؛ همچنین کارگاه‌های جهاد تبیین در مساجد شهرستان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: روز سوم آذرماه که به نام بسیج مظهر جهاد و شهادت نام‌گذاری شده، رزمایش ایثار و شهادت را با حضور در گلزار شهدای شهر و روستاها داریم؛ همچنین در این روز یادواره‌های شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدا برگزار می‌شود.

آذرکیش عنوان کرد: در ششمین روز از هفته بسیج گروه‏‌های تربیتی صالحین بسیج در قالب میقات صالحین در میعادگاه نماز جمعه شهرستان حضور پیدا می‌کنند؛ در این روز نمایش فیلم‌های انقلابی  را در روستاهای شهرستان توسط سینما سیار انقلاب داریم؛ همچنین یادواره بزرگ شهدای دهستان خانگیران و شهدای امنیت اخیر در این روز برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه سرخس بیان کرد: در آخرین روز از هفته بسیج رزمایش اقتدار بسیج با حضور گردان‌های بیت‌المقدس، گردان‌های امنیتی امام علی(ع) و کوثر و گردان امام حسین(ع) در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

آذرکیش خاطرنشان کرد: همزمان با هفته بسیج امسال، ۶۳ عنوان برنامه به همت سپاه و بسیج و با همکاری دفتر امامت جمعه، فرمانداری و تمامی دستگاه‌های اجرایی در ۱۲۸ پایگاه مقاومت بسیج شهرستان اجرایی می‌شود.

بسیج بزرگ‌ترین شبکه فرهنگی، اجتماعی و نظامی کشور است

حسن نوری‌زاده، فرماندار شهرستان سرخس در این دیدار با بیان اینکه بسیج تفکری انقلابی و اسلامی با هدایت امام امت بود، اظهار کرد: بسیج هم در حفظ نظام اسلامی و هم در موفقیت‌های علمی، فرهنگی و نظامی کشور نقش بسزایی دارد.

فرماندار سرخس افزود: امروز در هر عرصه‌ای که تفکر بسیجی باشد، موفقیت حاصل می‌شود؛ هر کجا حرکت ما با حرکت بسیج بود، دستاورد داشتیم؛ تمام دانشمندان هسته‌ای ما که به شهادت رسیدند، دارای تفکر بسیجی بودند.

وی با تاکید بر اینکه اقتدار بسیج در همه عرصه‌ها مشهود است، گفت: امروز بسیج ما مظلوم اما مقتدر است؛ شعار بسیج ۲۰ میلیونی امروز محقق شده است.

نوری‌زاده بیان کرد: بسیج امروز در کف میدان شهید می‌دهد، اما اجازه نمی‌دهد، دشمن و اغتشاشگران از مردم ما کشته بگیرند؛ در کف میدان جوانان مومن و انقلابی‌مان را از دست دادیم، اما اجازه ندادیم به مردم صدمه‌ای وارد شود.

فرماندار سرخس با تاکید بر اینکه بسیج بزرگ‌ترین شبکه فرهنگی، اجتماعی و نظامی کشور است، گفت: امروز اگر موفقیتی در برنامه دولت در شهرستان سرخس است، با تفکر بسیجی محقق شده است؛ همچنین آرامشی که در جامعه داریم، نتیجه تفکر بسیجی است؛ آینده دنیا از آن نیروهای انقلابی و حزب‌اللهی خواهد بود و این مهم اتفاق خواهد افتاد.

پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی تابلو و به مردم نشان داده شود

حجت‌الاسلام محمد بختیاری، امام جمعه سرخس در این دیدار با بیان اینکه مهم‌ترین کار دشمن القای ناامیدی است، گفت: مهم‌ترین ابزار پیشرفت جمهوری اسلامی ایران «امید» است و دشمن هم به دنبال ناامید کردن جوانان ما از آینده است.

امام جمعه سرخس افزود: در هفته بسیج باید پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی تابلو و به مردم نشان داده شود؛ امروز در عرصه‌های مختلف ازجمله عرصه علمی و پزشکی و نظامی ایران اسلامی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

وی با بیان اینکه علت اصلی اغتشاشات امروز پیشرفت ایران اسلامی است، عنوان کرد: در فضای مجازی نباید منفعل باشیم و با جهاد تبیین باید پاسخ فکرهای منفی را بدهیم؛ بسیجیان ما باید در میدان حقیقی و مجازی واقعیت‌ها را بیان کنند.

حجت‌الاسلام بختیاری با تاکید بر اینکه دشمن از اصل مسئله براندازی ناامید شده و به دنبال اقداماتی ازجمله اغتشاش برای ضربه زدن به ایران است، تصریح کرد: آمریکا و غربی‌ها به دنبال این هستند که ایران و روسیه را با جنگ‌های نیابتی تضعیف کنند و با چین نیز وارد جنگ مستقیم شوند؛ نظم جدید یعنی قدرت از غرب به شرق منتقل شده است و غرب تمام هجمه‌اش امروز به سمت شرق است.

امام جمعه سرخس با تاکید بر اینکه مردم ما به حضرت آقا اعتماد دارند، گفت: امروز اگر مردم ما به مسائل اقتصادی اعتراض دارند، اما همه این‌ها به حکومت و رهبر معظم انقلاب اعتماد دارند؛ این یکی از علت‌های مهمی است که دشمن را در اغتشاشات اخیر ناکام گذاشت.

وی یکی دیگر از علت‌های همراهی نکردن مردم با اغتشاشگران را آگاهی آن‌ها از وضعیت امنیت کشور دانست و تصریح کرد: مردم ما ناامنی و داعشی‌های وحشی را می‌شناسند.

حجت‌الاسلام بختیاری بیان کرد: علت دیگر همراهی نکردن مردم ما این است که جایگزینی برای حکومت نمی‌بینند، الا یک جایگزین که آن هم نظام امام زمان(عج) است؛ مردم ما جایگزینشان برای حکومت فعلی نظام مهدوی امام زمان(عج) است.

امام جمعه سرخس در پایان گفت: علت دیگر این عدم همراهی مردم ما این است که مردم به آینده نظام و تلاش‌های دولت مردمی سیزدهم امید دارند؛ دولت سیزدهم و رئیس جمهور دلسوز مردم هستند و شبانه‌روز تلاش دارند تا مشکلات کشور رفع شود.

انتهای پیام/