«بسیج» باید زبان گویای مطالبات به‌حق مردم باشد
«بسیج» باید زبان گویای مطالبات به‌حق مردم باشد
حجت‌الاسلام بختیاری گفت: بسیج باید زبان گویای مطالبات به‌حق مردم باشد و از تمام ظرفیت‌ها برای حل مشکلات مردم استفاده کند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، همزمان با نخستین روز از هفته بسیج فرماندهی و کارکنان سپاه سرخس، جمعی از بسیجیان و مسئولان شهرستان سرخس صبح امروز با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

حجت‌الاسلام محمد بختیاری، امام جمعه سرخس در این دیدار با بیان اینکه همیشه در مقابل انبیاء الهی، طاغوت‌ها قرار دارند، اظهار کرد: در مقابل این طاغوت‌ها، عده‌ای هم همیشه از انبیاء حفاظت می‌کردند.

امام جمعه سرخس با تاکید بر اینکه واژه بسیجی در قرآن به عنوان «رِبِّیُون» شناخته می‌شود، افزود: این «رِبِّیُون» اهل ارتباط با خدا، با بصیرت، با اخلاص و اهل استقامت و صبر هستند.

وی با اشاره به شاخصه‌های بسیجیان نمونه در قرآن تصریح کرد: بسیجی شخصی است که در تمامی فعالیت‌هایی که دارد، فقط برای خدا کار می‌کند؛ بسیجی شخصیتی است که مدام به خدای متعال می‌گوید، هر چه دارم از زندگی و عبادت از تو دارم.

حجت‌الاسلام بختیاری عنوان کرد: بسیجی برای دیده شدن کار نمی‌کند؛ بسیجی مانند شهید حججی برای خدا کار می‌کند و خدا او را بزرگ و نمایان می‌کند و بسیجی چون برای خدا کار می‌کند، از مجاهدت خسته نمی‌شود.

امام جمعه سرخس خاطرنشان کرد: بسیجی نترس است و ضعف ندارد و در مقابل دشمن خدا کرنش نمی‌کند؛ بسیجی می‌داند محافظت از انبیاء الهی هزینه دارد و گاهی جان شیرینش را در این راه فدا می‌کند و خدای متعال هم بسیجی اهل استقامت و بصیرت را دوست دارد.

وی با بیان اینکه بسیجی اهل ولایتمداری و اطاعت‌پذیری حق است، گفت: بسیجی همیشه با قرآن سر و کار دارد و مدام آیات قرآن را مقابل خودش می‌بیند.

حجت‌الاسلام بختیاری با اشاره به اینکه امروز فرهنگ بسیجی به جبهه مقاومت در یمن، سوریه، لبنان و عراق گسترش یافته است، بیان کرد: اگر تهدیدی متوجه جمهوری اسلامی ایران باشد، پاسخ آن تهدید را در مرز رژیم اشغالگر قدس می‌دهد.

امام جمعه سرخس رمز موفقیت ایرانیان را فرهنگ بسیجی دانست و تصریح کرد: بسیجی باید مطالبه‌گر به حق مردم باشد؛ دشمن مدام از چالش‌ها استفاده می‌کند تا به مردم و کشور ضربه وارد کند.

وی اضافه کرد: بسیج باید مردم را در صحنه نگه دارد و غم‌خوار آن‌ها باشد و از تمام ظرفیت‌ها برای حل مشکلات مردم استفاده کند.

حجت‌الاسلام بختیاری در پایان تاکید کرد: بسیج باید زبان گویای مطالبات به‌حق مردم باشد؛ بسیجی نه یک قدم عقب‌تر و نه یک قدم جلوتر از ولایت حرکت نمی‌کند.

انتهای پیام/