بسیجیان به کمک حیات وحش سرخس شتافتند+ تصاویر
بسیجیان به کمک حیات وحش سرخس شتافتند+ تصاویر
به همت بسیجیان پایگاه بسیج قدس و حوزه مقاومت بسیج سلمان فارسی سپاه سرخس، در قالب اردوی جهادی با هدف کمک به حیات وحش منطقه حفاظت شده جنگل خواجه شهرستان سرخس، علوفه‌های تهیه شده از محل جلب مشارکت خیران به منطقه اَلمتو منتقل شد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، به همت بسیجیان پایگاه بسیج قدس شرکت نفت و گاز شرق و حوزه مقاومت بسیج سلمان فارسی سپاه سرخس، در قالب اردوی جهادی با هدف کمک به حیات وحش منطقه حفاظت شده جنگل خواجه شهرستان سرخس، علوفه‌های تهیه شده از محل جلب مشارکت خیران به منطقه اَلمتو منتقل شد.

این اردوی جهادی ۲ روزه با مساعدت مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق، فرمانده پایگاه بسیج قدس شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق و با هماهنگی و همکاری رئیس و کارکنان خدوم اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سرخس برگزار شد.

منطقه حفاظت شده جنگل خواجه حد فاصل شهرستان کلات و سرخس، مشرف به منطقه عملیاتی خانگیران بوده و زیستگاه حیواناتی همچون قوچ و میش اوریال، آهو، پلنگ، گراز، خوک، گرگ، روباه، شغال، خرگوش، تشی و انواع جوندگان است که با توجه به شرایط خشکسالی و ضعف پوشش گیاهی، حیات حیوانات در خطر بوده و مساعدت دوست داران محیط زیست را می‌طلبد.

انتهای پیام/