برنامه ۱۰۰ روزه پسابرجام برای غارت اموال ملت ایران
برنامه ۱۰۰ روزه پسابرجام برای غارت اموال ملت ایران
در حقیقت مذاکرات به اصطلاح برجام، باب جدیدی را برای دزدی های آمریکا و دست‌درازی به اموال ملت ایران گشود و انفعال دولت نیز در برابر این اقدام سخیف آمریکا حقوق ملت ایران را پایمال خواهد کرد.

به گزارش نسیم سرخس، در حالی سه ماه از اجرای برجام می گذرد که برای چندمین بار شاهد نقض عهد توسط قلدر محله، آمریکای غارتگر هستیم.

 

روز چهاشنبه بود که دیوان عالی آمریکا حکم داد حدود دو میلیارد دلار از دارایی های بلوکه شده ایران باید به خانواده های قربانیان آمریکایی که در بمب گذاری سال ۱۹۸۳ در مقر تفنگداران آمریکایی در بیروت و دیگر حملات منسوب به ایران کشته شدند، پرداخت شود.

 

حکم این دادگاه که با ۶ رای موافق در برابر ۲ رای مخالف صادر شد شکستی برای بانک مرکزی ایران بود. دیوان عالی آمریکا در حکم خود اعلام کرد کنگره آمریکا با تصویب قانونی در سال ۲۰۱۲ که می گوید از دارایی های بلوکه شده ایران باید برای پرداخت ۲.۶۵ میلیارد دلار به خانواده های قربانیان آمریکایی استفاده شود، اختیارات دادگاههای آمریکا را غصب نکرده است.

 

آمریکا را می توان به مانند غارتگر و دزدی دانست که فقط غارتگری می کند و هیچ گاه خیر خواه مردم دنیا نیست.

 

چه خوب امام بزرگوار آمریکا را غارتگر بین المللی نامیدند؛ آمریکای غارتگر، آمریکا غارتگر بین المللی، آمریکای دنیاخوار، آمریکای چپاولگر و آمریکای جهانخوار جزء صفاتی هستند که امام روح الله به دولت آمریکا نسبت دادند.

 

امروز چرایی بدبینی مقام معظم رهبری به آمریکا نیز بیشتر روشن شده است و شاهدیم بعد از گذشت بیش از ۳ ماه از اجرای برجام، آمریکا نه‌تنها نقض‌عهد نمی کند، بلکه به بهانه پرداخت غرامت حادثه سال ۱۹۸۳، به دارایی های ایران اسلامی در روز روشن دستبرد می زند.

 

حضرت آقا فرمودند، اگر بخواهیم برای جنایات آمریکا فهرست درست کنیم یک کتاب می شود و امروز نیز می توان این را به صراحت گفت که اگر درباره غارتگری های آمریکا علیه ملت ایران و ملت های آزادی خواه جهان فهرستی درست شود، قلم ها درمانده خواهند شد و باید چندین کتاب از دزدی ها و غارتگری های این شیطان بزرگ نوشت.

 

اگر بخواهیم غارتگری آمریکایی ها را به همین دزدی دو میلیارد دلار از دارایی های بلوکه شده ایران اسلامی خلاصه کنیم، جفا کرده ایم.

 

غارتگری ها و دزدی های آمریکا از زمانی شروع شد که بحث هایی همچون مبارزه با تروریسم مطرح شد؛ غارتگری که به بهانه مبارزه با تروریسمی که خود آن را متولد و پرورش می دهد، غرب آسیا را ملعبه و بازیچه خود برای دزدی منابع کشورهای این منطقه قرار داد.

 

تاریخ خوب پرونده سیاه غارتگری های این شیطان بزرگ را به یاد دارد؛ غارت ثروت ملی افغانستان و دزدی ذخایر معادن کلان این کشور که افغانستان را می توانست از لحاظ ثروت با عربستان سعودی برابر کند، مسدود کردن دارایی های ایران که نوعی دزدی محسوب می شود، غارت نفت سوریه و عراق به بهانه مبارزه با تروریسم، غارت منابع طبیعی آفریقا و بحران وال‌استریت تنها گوشه ای از غارتگری های آمریکا غارتگر است.

 

رابطه کشورهای جهان با آمریکای غارتگر، مانند رابطه یک غارت شده با یک غارتگر بی تدبیر است که بی مهابا دزدی و ولخرجی می کند؛ پول هایی که ملت های آزاده جهان با زحمت و دست رنج خود و ساعت ها تلاش به دست می آورند، آمریکا از طریق دزدی و غارت به آن دست پیدا می کند.

 

مذاکرات ۲ ساله دولتمردان اعتدال نیز که برای بازگرداندن پول و حق خودمان با آمریکای غارتگر و با خوش بینی انجام شد نه تنها حاصلی نداشت، بلکه آنها را جسورتر کرد و باعث شد تا به بهانه ای مضحک به دومیلیارد دلار از پول های بلوکه شده ایران اسلامی در روز روشن دستبرد بزنند؛ مذاکراتی که غارت دارایی های کشور را به همراه داشت.

 

در حقیقت مذاکرات به اصطلاح برجام، باب جدیدی را برای دزدی های آمریکا و دست‌درازی به اموال ملت ایران گشود و انفعال دولت نیز در برابر این اقدام سخیف آمریکا حقوق ملت ایران را پایمال خواهد کرد.

 

دولتمردان اعتدال باید موضع‌ جدی در این خصوص داشته باشند و در مقابل این رفتارهای باج خواهانه آمریکا موضعی محکم و انقلابی بگیرند تا در آینده شاهد اتفاقات دیگری از این دست نباشیم.

احسان بابائی

انتهای پیام/