برنامه های هفته بهزیستی در سرخس اعلام شد
برنامه های هفته بهزیستی در سرخس اعلام شد
سرپرست اداره بهزیستی سرخس برنامه‌های هفته بهزیستی در این شهرستان را اعلام کرد.

زری صادقی در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با اعلام برنامه‌های هفته بهزیستی شهرستان گفت: همزمان با آغاز هفته بهزیستی کارکنان اداره بهزیستی سرخس با امام‌جمعه و فرماندار شهرستان دیدار کردند.

 

سرپرست اداره بهزیستی سرخس ادای احترام به مقام شامخ شهیدان شهرستان و تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا را سرآغاز برنامه‌های هفته بهزیستی عنوان کرد و افزود: سرکشی و دیدار از خانواده‌های معلولان به همراه مدیران شهرستان، هم‌اندیشی با کارکنان تأمین اجتماعی و شرکت کارکنان این اداره در نماز جمعه شهرستان از دیگر برنامه‌های هفته بهزیستی در شهرستان است.

 

وی به افتتاح دو واحد مسکونی برای مددجویان تحت پوشش در هفته بهزیستی اشاره و بیان کرد: برای احداث این واحدهای مسکونی به هر مددجو ۱۵۰ میلیون ریال تسهیلات از طرف بنیاد مسکن و مبلغ ۴۰ میلیون ریال کمک بلاعوض از طرف سازمان بهزیستی اعطا شده است.

 

صادقی تصریح کرد: در سال گذشته نیز برای ساخت مسکن مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض به مددجویان تحت پوشش شهرستان پرداخت ‌شده است.

 

سرپرست اداره بهزیستی سرخس در پایان از افتتاح رستوران غذاهای سنتی در شهر سرخس به همت یکی از مددجویان تحت پوشش خبر داد و گفت: برای راه‌اندازی این رستوران اداره بهزیستی مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال به مددجو وام اشتغال‌زایی اعطا کرده و مددجو  نیز ۳۰۰ میلیون ریال در این طرح سرمایه گذاشته است.

انتهای پیام/