برخورد نامناسب با مردم مرزدار سرخس را در هیچ حوزه‌ای نمی‌پذیرم
برخورد نامناسب با مردم مرزدار سرخس را در هیچ حوزه‌ای نمی‌پذیرم
امام‌جمعه سرخس با تأکید بر اینکه برخورد نامناسب با مردم مرزدار سرخس را در هیچ حوزه‌ای نمی‌پذیرم، گفت: مسئله قطار مسافربری سرخس نارضایتی‌هایی را اخیراً به دنبال داشته است که باید مسئولان راه‌آهن نسبت به رفع آن تدبیر فوری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران «مردم‌سالاری دینی» را به ملتش هدیه داد، اظهار کرد: ایستادگی مردم بر سر شعارهای انقلاب همراه با پیشرفت و بالندگی، چشم جهانیان را امروز خیره کرده و مقاومت ملت ایران استکبار جهانی را عصبانی می‌کند.

امام‌جمعه سرخس با اشاره به نماز جمعه میلیونی تهران که به امامت امام خامنه‌ای برگزار شد، افزود: هیبت و اقتدار این نماز جمعه را تمامی رسانه‌های خارجی پوشش دادند و حضور میلیونی مردم تن استکبار را لرزاند.

وی با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی باید در همه مسائل قوی شود، بیان داشت: اگر قوی شدیم از مشکلات عبور خواهیم کرد و آمریکا و اسرائیل و مزدوران آن‌ها را به شکست وادار می‌کنیم.

حجت‌الاسلام بختیاری تصریح کرد: اقتدار فرهنگی و تقویت ارزش‌ها و معنویات باید در اولویت مسئولان، دستگاه‌های متولی و مردم قرار گیرد.

خطیب نماز جمعه سرخس در ادامه با بیان اینکه رزمندگان سپاه قدس، رزمندگانی بدون مرز هستند، افزود: این تعبیر مقام معظم رهبری از رزمندگان سپاه قدس، دشمن را به لرزه انداخته است.

امام‌جمعه سرخس ادامه داد: امروز سپاه قدس نه‌تنها ضعیف نشده بلکه به برکت خون مطهر سردار سلیمانی و هم‌رزمانش، حوزه سپاه قدس از غرب آسیا و منطقه به سراسر جهان گسترش یافته است.

وی تصریح کرد: آمریکا امروز همانند حیوانی که شاخ او شکسته و چشم او کور شده ناله عجز می‌زند که سردار قاآنی را هم ترور می‌کنیم، اما باید این را بداند که به تعبیر سردار سلیمانی ما ملت شهادت و ملت امام حسین علیه‌السلام هستیم و مردم ما سردار سلیمانی‌های دیگر و عاشق شهادت هستند.

حجت‌الاسلام بختیاری با تأکید بر اینکه ملت ایران قطعاً پا در رکاب سردار قاآنی و رزمندگان سپاه قدس هستند، عنوان کرد: به آمریکا می‌گوییم، منتظر ضربات شکننده سردار قاآنی و سردار سلیمانی‌های دیگر باشد.

خطیب نماز جمعه سرخس با اشاره به راهپیمایی میلیونی امروز مردم عراق گفت: طوفانی که امروز در عراق به پا می‌شود، قدوم نحس آمریکایی‌ها را از منطقه عراق قطع خواهد کرد.

امام‌جمعه سرخس در ادامه با تأکید بر اینکه برخورد نامناسب با مردم مرزدار سرخس را در هیچ حوزه‌ای نمی‌پذیرم، بیان کرد: مسئله قطار مسافربری سرخس نارضایتی‌هایی را اخیراً به دنبال داشته است که باید مسئولان راه‌آهن نسبت به رفع آن تدبیر فوری داشته باشند.

وی اضافه کرد: از مردم شریف شهرستان درخواست دارم تا حتماً برای استفاده از قطار بلیت تهیه کنند و از طرفی مسئولان راه‌آهن برای مدیریت مسافران واگنی را به قطار مسافربری سرخس اضافه کنند.

حجت‌الاسلام بختیاری در پایان با تأکید بر اینکه «فاطمیه» برکات زیادی را به دنبال دارد، اظهار کرد: فاطمیه باید تعظیم شود و شاهد برگزاری مراسم‌های پرشور و شعوری در مساجد شهرستان در دهه فاطمیه باشیم؛ پرچم فاطمیه نیز باید بر سر درب منازل نصب شود و روضه بابرکت فاطمیه برپا شود.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : نسیم سرخس