برجسته‌سازی «پایان آمریکا» در رسانه‌های غربی!/ پیشرفت همراه با آمریکا، پیشرفتی خیالی است/ ایران اسلامی قطب اسلام و رهبر طبیعی گسترش اسلام در جهان است
برجسته‌سازی «پایان آمریکا» در رسانه‌های غربی!/ پیشرفت همراه با آمریکا، پیشرفتی خیالی است/ ایران اسلامی قطب اسلام و رهبر طبیعی گسترش اسلام در جهان است
سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا بابیان اینکه پیشرفت همراه با آمریکا «پیشرفت خیالی» است، گفت: اقتصاد آمریکا به سمت ورشکستگی حرکت می‌کند و رسانه‌های غربی در حال برجسته‌سازی «پایان آمریکا» هستند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، مراسم بزرگداشت روز دانشجو به همت دفتر بسیج دانشجویی شهرستان سرخس صبح امروز (یکشنبه) در محل فرهنگسرای بزرگ امام رضا علیه‌السلام این شهرستان برگزار شد.

 

محمدحسن قدیری ابیانه سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا در این مراسم با اشاره‌ای تحلیلی به مسائل جهان و با تأکید بر اینکه امروز بیداری اسلامی به یک قطب در جهان تبدیل شده است، گفت: امروز اسلام از شرق آسیا در اندونزی تا غرب آفریقا در مراکش رو به گسترش است و تمام استراتژیست های جهان به این امر اذعان دارند که ایران اسلامی، رهبر طبیعی این گسترش و قطب اسلام بوده و از طرف دیگر آمریکا رو به افول است.

 

وی افزود: امروز علیرغم رشد اقتصادی آمریکا، کشورهایی دیگری همچون چین، هند و روسیه پیشرفت اقتصادی بیشتری نسبت به این کشور دارند و رشد اقتصادی آمریکا از ۴۰ درصد به ۲۰ درصد رسیده است.

 

مدیر تأسیس انجمن بین‌المللی نخبگان مسلمان به وضعیت بد اقتصادی آمریکا و بدهی‌های این کشور اشاره و تصریح کرد: بدهی‌های آمریکا امروز به ۷۵ هزار میلیارد دلار رسیده که از این مبلغ، ۲۰هزار میلیارد دلار بدهی دولت فدرال، ۲۵ هزار میلیارد دلار بدهی شرکت‌های آمریکایی و ۳۰ میلیارد دلار بدهی مردم آمریکا است.

 

قدیری ابیانه با تأکید بر اینکه با انتخاب ترامپ و سیاست‌های وی بدهی دولت آمریکا به ۲۷ هزار میلیارد دلار رسیده، اظهار داشت: اقتصاد آمریکا به سمت ورشکستگی حرکت می‌کند و رسانه‌های غربی در حال برجسته‌سازی «پایان آمریکا» هستند.

 

وی بیان داشت: آمریکایی‌ها از روی استیصال به ترامپ رأی دادند و خود انتخاب ترامپ باعث سقوط بی‌سابقه آمریکا می‌شود.

 

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا به وجود ۴۰ میلیون گرسنه و زیرخط فقر در آمریکا اشاره و عنوان کرد: آمریکا اگر قرار بود کمکی به کشورهای دیگر کند، به مردم خودش کمک و رحم می‌کرد.

 

قدیری ابیانه ادامه داد: امروز بالای یک‌میلیون نفر در قاهره، محل زندگی آن‌ها در قبرستان است، باوجودی که روزگاری با آمریکا و اسرائیل رابطه تنگاتنگی داشت و نوکر آمریکا بود.

 

وی در ادامه با اشاره به تحریم‌های دشمنان علیه ایران اسلامی گفت: اگر امروز از تحریم‌ها ضربه می‌خوریم، به این دلیل است که اقتصاد ما پوک شده و متکی به کار و تلاش نیست.

 

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا ادامه داد: طبق آمارهای رسمی ساعت کار مفید کارمندان در ایران ۲۲ دقیقه در روز است درحالی‌که یک سال کار یک کارمند کره‌ای با ۲۶ سال کار یک کارمند ایرانی برابری می‌کند.

 

قدیری ابیانه به نام‌گذاری سال‌ها از سوی مقام معظم رهبری از سال ۱۳۸۰ به بعد اشاره و تصریح کرد: اگر هم مردم و هم مسئولان خود را مخاطب پیام‌های رهبر انقلاب بدانند و از طرفی تصور درستی از اقتصاد مقاومتی داشته باشند، مشکلات کشور بدون اتکا به بیگانگان حل‌شدنی است.

 

وی افزود: کشور ژاپن در طول ۴ سال رشد نکرد که بخواهیم ۱۰۰ روزه و یا ۴ ساله مشکلات کشور را حل کنیم، بنابراین اگر مردم ما مانند دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس پای‌کار و تلاش بوده و به تکلیفشان درست عمل کنند، مشکلات کشور به‌آسانی حل‌شدنی است.

 

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا اذعان کرد: سالانه هدر رفت سوخت در کشور ما ۳۰ میلیارد دلار است که اگر با این پول پالایشگاه ایجاد می‌شد، نیازی به صادرات نفت خام نداشتیم.

 

قدیری ابیانه با تأکید بر اینکه برای حل مشکلات کشور نیازمند تغییر رفتار در تمامی عرصه‌ها هستیم، گفت: اگر مردم و مسئولان به تکلیف و وظیفه خود به‌درستی عمل کنند، دشمن از تحریم خود ناامید می‌شود.

 

مدیر تأسیس انجمن بین‌المللی نخبگان مسلمان بابیان اینکه متأسفانه در فرهنگ کار جزو ضعیف‌ترین و در فرهنگ مصرف، جزو مسرف‌ترین‌های جهان هستیم، اظهار داشت: با ۲۲ دقیقه کار مفید در روز، افزایش تعطیلات، افزایش تعداد بازنشستگان و اسراف نمی‌توان به پیشرفت کشور کمک کرد.

 

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا ادامه داد: باید عوامل و موانع پیشرفت کشور را شناسایی و بعد نقد و راهکار ارائه بدهیم؛ اگر مشکل ما مسئولان هستند خود ما آن‌ها را انتخاب کردیم، بنابراین باید واقع‌بین باشیم و انتخابمان درست شود.

 

وی هدف آمریکا از مذاکره با ایران را غارت منابع و دارایی‌های ملت ایران عنوان کرد و گفت: آمریکا با بدهی‌هایی که دارد در حال سقوط است، بنابراین به دنبال چپاول و تصاحب ثروت ملت ما و اشغال منابع نفتی کل منطقه است.

 

مدیر تأسیس انجمن بین‌المللی نخبگان مسلمان بابیان اینکه پیشرفت همراه با آمریکا «پیشرفت خیالی» است، اظهار داشت: اگر در مقابل آمریکا عقب‌نشینی کنیم و ملت ایران یکپارچه درود بر آمریکا شود، آمریکا بازهم دست از شرارت‌ها و چپاول ثروت ایران برنمی‌دارد، چون به آن نیاز دارد.

انتهای پیام/