برای رد کردن شعار بازگشت احترام به پاسپورت ایرانی ۲ اتفاق شاخص داریم/ بی تدبیری در قضیه عربستان دامن ملت را هم می گیرد
برای رد کردن شعار بازگشت احترام به پاسپورت ایرانی ۲ اتفاق شاخص داریم/ بی تدبیری در قضیه عربستان دامن ملت را هم می گیرد
یک فعال رسانه ای گفت: بازگشت احترام به پاسپورت ایرانی یکی از شعارهای آقای روحانی در زمان مبارزات انتخاباتی شان بود که متاسفانه برای رد کردن این شعار دو اتفاق شاخص در دولت ایشان داریم.

علیرضا علی صوفی در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، درباره بازگشت احترام به پاسپورت ایرانی اظهار کرد: بازگشت احترام به پاسپورت ایرانی یکی از شعارهای آقای روحانی در زمان مبارزات انتخاباتی شان بود که متاسفانه برای رد کردن این شعار دو اتفاق شاخص در دولت ایشان داریم؛ در اولین مورد آمریکا، آقای ابوطالبی را به عنوان سفیر ایران در سازمان ملل نپذیرفت و دیگری نیز اتفاقات ناپسند در عربستان و هتک حرمت به دو نوجوان ایرانی است.

 

این فعال رسانه ای افزود: متاسفانه در قضیه ی آقای ابوطالبی دولت از موضع بحق خود عقب نشینی کرد و فرد دیگری را به عنوان سفیر ایران در سازمان ملل معرفی کرد و به جای تلاش برای بازگشتن احترام به پاسپورت ایرانی، توهین به پاسپورت ایرانی را پذیرفت و این مسئله بسیار جای تاسف دارد.

 

علی صوفی با اشاره به هتک حرمت به دو نوجوان ایرانی در عربستان سعودی بیان کرد: در قضایای عربستان نیز اگر قرار باشد دولت سکوت اختیار کند و یا با نرمی برخورد کند، شعار انتخاباتی آقای روحانی در حد همان شعار باقی می ماند و شاید عقب نشینی نسبت به این مسائل این جسارت را به کشورهای دیگر نیز بدهد که نه تنها نسبت به پاسپورت ایرانی احترام نگذارند بلکه به آن توهین نیز بکنند.

 

وی در پایان تاکید کرد: دولت اگر در این مسئله بی تدبیری نشان دهد، این بی تدبیری ها دامن دولت را که هیچ، دامن ملت را نیز خواهد گرفت.

انتهای پیام/ب