ادارات سرخس بیش از ۱۴ میلیارد ریال به شهرداری بدهکار هستند
ادارات سرخس بیش از ۱۴ میلیارد ریال به شهرداری بدهکار هستند
شهردار سرخس با بیان اینکه شهرداری سرخس بیش از 14 میلیارد ریال از ادارات مختلف مطالبات معوق دارد، گفت: در صورت عدم همکاری مدیران، شهرداری برای وصول مطالبات خود از طریق مراجع قانونی و ضوابط اقدام می کند.

محمد امینی فر در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، بابیان اینکه ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات شهرداری سرخس به شهروندان، ادارات دولتی و بخش‌های مختلف صنفی و تجاری در یک سال گذشته مشهود است، گفت: در حوزه ساماندهی معابر و بهبود عبور و مرور که از اولویت‌های اساسی حوزه مدیریت شهری است در یک سال گذشته بیش از ۱۵۵ هزار مترمربع آسفالت انجام شده است.

 

شهردار سرخس افزود: ادامه این مسیر بدون حمایت‌ها و مشارکت شهروندان و به‌خصوص دستگاه‌های اجرایی امکان‌پذیر نیست.

 

امینی فر اذعان کرد: بر اساس بودجه سنواتی منابع درآمدی شهرداری مشخص بوده که بخشی از این منابع وصول عوارض مصوب و بخشی دیگر سهم ادارات است که با عدم همکاری مدیران فعالیت‌های شهرداری با مشکل مواجه می‌شود.

 

وی به بدهی ۱۴ میلیارد ریالی ادارات به شهرداری سرخس اشاره و تصریح کرد: در صورت عدم همکاری مدیران، شهرداری برای وصول مطالبات خود از طریق مراجع قانونی و ضوابط اقدام خواهد کرد.

 

شهردار سرخس ادامه داد: در ماه‌های گذشته به دلایل متعدد و شرایط خاص شهری و بضاعت شهروندان، متأسفانه تأمین منابع درآمدی شهرداری با مشکل مواجه شده که بااین‌وجود، شهرداری تمام امورات خدماتی و عمرانی خود را فعال و پویا نگه داشته است.

 

امینی فر بیان داشت: شهرداری سرخس مانند بسیاری از شهرداری‌های کشور، فاقد منابع درآمدی پایدار بوده که این موضوع امورات روزمره شهرداری را به حاشیه برده است.

 

وی در پایان بر حمایت و مشارکت شهروندان به‌ویژه مدیران دستگاه‌های اجرایی از شهرداری تأکید کرد و گفت: در ماه‌های آینده شرایط بهتری برای خدمت به همشهریان فراهم می‌شود.

انتهای پیام/