بدهی‌های عمرانی شهرداری مزداوند صفر شد
بدهی‌های عمرانی شهرداری مزداوند صفر شد
گل محمدی گفت: با مساعدت سازمان برنامه و بودجه خراسان رضوی مبلغی بالغ‌بر ۳.۵ میلیارد ریال در قالب اوراق تسویه خزانه جذب و بدهی‌های عمرانی سال‌های گذشته شهرداری شهر مزداوند صفر شد.

محمد گل محمدی، شهردار مزداوند در گفت‌وگو با خبرنگار نسیم سرخس، اظهار کرد: با درایت مجموعه مدیریت شهری مزداوند و مساعدت سازمان برنامه و بودجه استان خراسان رضوی در سه ماهه منتهی به نوروز ۱۴۰۰، مبلغی بالغ‌بر ۳.۵ میلیارد ریال در قالب اوراق تسویه خزانه جذب و به‌عنوان تهاتر مالیاتی، بدهی‌‎های عمرانی سال‌های گذشته شهرداری تسویه شد.

شهردار مزداوند تصریح کرد: این اقدام برای اولین بار توسط شهرداری مزداوند در سطح شهرستان سرخس در حوزه مدیریت شهری انجام شده و به‌لحاظ عمرانی باعث تسریع انجام عملیات عمرانی پروژه‌های جدید شده است.

وی با بیان اینکه این اقدام یک توفیق مالی قابل توجه است، خاطرنشان کرد: این اقدام ماحصل یک ساختار سازمانی پویا، جوان و بروز و درایت مجموعه مدیریت شهری مزداوند است.

شهر مزداوند در فاصله ۸۵ کیلومتری از شهر سرخس واقع شده و با جاذبه‌های متعدد گردشگری به‌ویژه پارک گردشگری-تفریحی غار مزداوند، شرایط مطلوبی را برای توسعه صنعت گردشگری و توسعه پایدار منطقه‌ای فراهم کرده است.

انتهای پیام/