بازدید ۱۶۰۰ نفر از پارک گردشگری غار مزداوند در نوروز امسال
بازدید ۱۶۰۰ نفر از پارک گردشگری غار مزداوند در نوروز امسال
گل محمدی گفت: در ایام نوروز امسال بیش از 1600 نفر از مجموعه ظرفیت‌های گردشگری شهر مزداوند بازدید کردند.

محمد گل محمدی، شهردار شهر مزداوند در گفت‌وگو با خبرنگار نسیم سرخس، اظهار کرد: علیرغم تاکیدات فراوان مبنی بر خانه ماندن و تلاش برای قطع زنجیره کرونا، اما با توجه به احتمال حضور گردشگران در ایام نوروز، تمهیدات بهداشتی، تدابیر و اقدامات تامینی لازم در پارک گردشگری تفریحی غار مزداوند اندیشیده شد.

وی تصریح کرد: در ایام نوروز امسال بیش از ۱۶۰۰ نفر از مجموعه ظرفیت‌های گردشگری شهر مزداوند بازدید کردند که این تعداد نسبت به سال گذشته بیش از ۳۵۰ درصد رشد داشته است.

شهردار مزداوند اولویت حوزه ستاد خدمات سفر شهر مزداوند را رعایت پروتکل‌های بهداشتی در راستای قطع زنجیره کرونا عنوان کرد و افزود: با حفظ موارد مذکور تلاش‌ها برای میزبانی شایسته از گردشگران در این شهر فراهم است.

گل محمدی بیان کرد: آمار بازدیدکنندگان از مجموعه ظرفیت‌های گردشگری شهر مزداوند نسبت به تعطیلات نوروز سال ۱۳۹۸ کاهش فاحشی نسبت به مدت مشابه در دو سال گذشته و در واقع قبل از شیوع ویروس منحوس کرونا دارد.

شهر مزداوند در فاصله ۸۵ کیلومتری از شهر سرخس واقع شده و با جاذبه‌های متعدد گردشگری به‌ویژه پارک گردشگری-تفریحی غار مزداوند، شرایط مطلوبی را برای توسعه صنعت گردشگری و توسعه پایدار منطقه‌ای فراهم کرده است.

انتهای پیام/