بازدید رئیس شورای عالی استان های کشور از ظرفیت های شهرستان سرخس
بازدید رئیس شورای عالی استان های کشور از ظرفیت های شهرستان سرخس
صبح امروز غلامرضا بصیری پور رئیس شورای عالی استان های کشور از شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق، منطقه ویژه اقتصادی و پالایشگاه گاز شهرستان سرخس بازدید کرد.

تقی علیپور بالفروش عضو شورای عالی استان خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با تشریح بازدید رئیس شورای عالی استان های کشور از ظرفیت های شهرستان سرخس گفت: رئیس شورای عالی استان ها به همراه مدیر کل امور شهری و مدیر کل ستاد بحران استانداری خراسان رضوی از ظرفیت های شهرستان سرخس بازدید کردند.

 

وی با بیان اینکه از منطقه ویژه اقتصادی سرخس بازدید داشتیم خاطرنشان کرد: شانزدهمین جلسه تخصصی شورای عالی استان خراسان رضوی در شهرستان سرخس برگزار شد.

 

عضو شورای عالی استان خراسان رضوی با اشاره به جایگاهی که شورای عالی استان ها دارد و می تواند لایحه تنظیم و به مجلس شورای اسلامی ارائه دهد ما قبل از هر چیز خواستیم شناخت دکتر بصیری پور از ظرفیت ها و مشکلات سرخس را به وی گزارش کنیم.

 

علیپور با بیان اینکه یکی از مشکلات شهرستان وضعیت راه آن است، تصریح کرد: حرکت در جاده سرخس با وجود این ظرفیت ها دید مسئولان را نسبت به شهرستان عوض کرد و با وجود تلاش هایی که نماینده و فرماندار شهرستان در خصوص جاده دارند از آقای بصیری پور نیز درخواست کردیم تا این موضوع را مسئولان بالادست گزارش کنند تا بتوانیم جذب بیشتر اعتبارات را برای جاده سرخس در دستور کار قرار دهیم.

 

عضو شورای اسلامی شهر سرخس ادامه داد: در بازدیدی که رئیس شورای عالی استان ها از منطقه ویژه اقتصادی سرخس داشت، تاکید کرد که مکاتبه ای با آقای ترکان داشته باشند که به موضع آزاد شدن منطقه ویژه اقتصادی سرخس نزدیک تر شویم.

 

وی آشنایی از ظرفیت های شهرستان سرخس و تاثیرگذاری آن در سرنوشت کشور را از اهداف بازدید رئیس شورای عالی استان ها از شهرستان سرخس عنوان کرد و افزود: تمامی اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستاهای سرخس پای کار هستند تا بتوانیم با عزم ملی و مدیریتی جهادی شعار سال را که مقام معظم رهبری به نام دولت و ملت، همدلی و همزبانی نامگذاری کرده اند محقق کنیم و مشکلات شهرستان را از روی دوش مردم برداریم.

 

عضو شورای عالی استان خراسان رضوی بازدید از پالایشگاه گاز سرخس و شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق را از دیگر برنامه های رئیس شورای عالی استان های کشور در شهرستان سرخس عنوان کرد.

انتهای پیام/ب