ایران اسلامی پیشگام مقاومت در برابر استکبار/ رژیم سعودی کارچاق‌کن معامله قرن است
ایران اسلامی پیشگام مقاومت در برابر استکبار/ رژیم سعودی کارچاق‌کن معامله قرن است
امام‌جمعه موقت سرخس ایران اسلامی را پیشگام مقاومت در برابر استکبار و رژیم جعلی صهیونیستی دانست و گفت: رژیم سعودی کارچاق‌کن معامله قرن و در حال عادی‌سازی روابط با رژیم جعلی صهیونیستی است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام علیرضا سیستانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با تأکید بر اینکه عید غدیر برای ما مسلمانان یک شعار بزرگ است، اظهار کرد: معرفی امام علی علیه‌السلام به جانشینی پیامبر بزرگ‌ترین رسالت نبی مکرم اسلام (ص) بود که در روز عید غدیر رغم خورد و در این روز کفار ناامید شدند.

امام‌جمعه موقت سرخس با اشاره به اینکه روز عید غدیر و روز مباهله ارتباط مستقیم با مسئله ولایت دارند، بیان داشت: اگر ملتی توانسته مسئله ولایت و غدیر را حل کند، تمامی مسائل دنیوی و اخروی خود را درک کرده است.

وی با بیان اینکه هر روزی که مسئله غدیر عالم‌گیر بشود آن روز، روز عید است، عنوان کرد: به تعبیر آیت‌الله مکارم شیرازی باید بسیاری از پروژه‌های مهم به نام غدیر نام‌گذاری و در این روز بهره‌برداری شود.

حجت‌الاسلام سیستانی در ادامه با تأکید بر اینکه آل سعود با آموزه‌های تکفیری موجب تفرقه‌افکنی میان مسلمانان و کشورهای اسلامی شده است، اظهار داشت: عربستان با توجه به ظرفیت‌های تاریخی که دارد فقط ادعای مدیریت جهان اسلام را دارد، درحالی‌که این جمهوری اسلامی است که با شعار وحدت این مسئله را عینیت بخشیده است.

خطیب نماز جمعه سرخس ایران اسلامی را پیشگام مقاومت در برابر استکبار و رژیم صهیونیستی دانست و بیان کرد: سعودی‌ها امروز متأسفانه در حال عادی‌سازی روابط با رژیم جعلی صهیونیستی هستند.

امام‌جمعه موقت سرخس با اشاره به اینکه آل سعود کارچاق‌کن معامله قرن است، تصریح کرد: امروز این ایران اسلامی است که قائل به جعلی بودن رژیم صهیونیستی و تنها حامی و مدافع حقوق مردم فلسطین مظلوم است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم به‌زودی عربستان از لوس وجود وهابیت و آل سعود پاک شود و همه در ساخت حرم برای ائمه بقیع گام برداریم.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : نسیم سرخس